EN | NL | FR

Het Aquarius Tijdperk

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Jop
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-1-2007
LDs:

Het Aquarius Tijdperk
BerichtGeplaatst: Vr 06 Jun, 2003  Reageer met quote

Ik las het volgende op deze site: http://magnetiseur.nu/nederlands/start.htm

Quote:
Het Aquarius Tijdperk begint omstreeks het jaar 2012 en luidt een meer spiritueel tijdperk in waarbij de Aarde en al haar bewoners worden "opgetild" van de derde dimensie naar het hogere trillingsgetal van de vijfde dimensie!
Nu leven wij nog in het oude Vissentijdperk met veel oud karma. Hierbij is nog veel uit te werken. In het voormalige oude JoegoslaviŽ en Rusland vechten bijvoorbeeld de etnische bevolkingen nog hun oude vetes uit.

Ook natuurrampen, zoals de aardbevingen in Turkije, de tropische stormen in India en de overstromingen in o.a. ItaliŽ, zijn uitwerkingen van de Aarde om zich van de verontreinigingen te ontdoen. Hierbij wordt haar oude levensvorm omgezet naar de nieuwe vijfde dimensie.

Natuurgeweld valt ook Nederland ten deel. Hoewel het scenario van de catastrofe al van plan A naar plan B is verschoven. Dit komt mede door de lichtwerkers op Aarde en door de Geestelijke Wereld, die de Aarde veel Licht en Liefde toezenden.
Bij veel spirituele verenigingen, meditatiegroepen etc, worden deze Lichtkrachten gebundeld via een Netwerk van Lichtkrachten die van de hele wereld komen om de Aarde te ondersteunen in haar geboorte en transformatieproces.
Je kunt zelf ook meedoen. Het maakt niet uit waar je bent. Je kunt bijvoorbeeld rond twaalf uur 's middags of tien uur 's avonds afstemmen op de Lichtkracht .

Opmerking : Door het verhogen van het persoonlijke trillingsgetal wordt ons DNA veranderd. Omdat ons lichaam zich moet aanpassen aan de veranderingen krijgen wij lichamelijke klachten.
De klachten kunnen zijn: darm- en maagproblemen en vermoeidheid. Bij vermoeidheid moet je luisteren naar je gevoelens. Ga eens vroeger naar bed of ga tussen de middag eens een half uurtje liggen.

Wat belooft er te komen in het Nieuwe Tijdperk?
De mensen worden van binnenuit zoals ze werkelijk zijn: eerlijker, opener, zonder angsten en karma.

Men gaat groeien van de zeven charta's, die we nu hebben, naar dertien charta's.
Hierbij zullen de gaven van telepathie, heldervoelendheid, helderziendheid etc. op een natuurlijke manier toenemen. Ook zal het contact met het zogenaamde Hiernamaals toenemen en verbeteren!

Wij zullen ook Lessen krijgen uit de Geestelijke Wereld om met meer Liefde en Respect met elkaar en met onze leefomgeving te leren omgaan .
Ook zullen ziekten, welke meestal vanuit het karma bepaald zijn, niet meer voorkomen.
Er zullen geen oorlogen meer zijn en ook de honger in de wereld zal door betere
zaai- en oogsttechnieken verdwijnen .

De energie van Moeder Maria zal op de Aarde aanwezig zijn om alle bacteriŽn en virussen te doden.

Er zal een nieuwe Godsdienst komen en een nieuwe Zuivere Bijbel, zoals God en Christus het werkelijk bedoeld hebben. Zonder manipulaties van menselijke schrijvers en geloofsleiders.

Voor info op opmerkingen kunt u mij bereiken via e-mail info@magnetiseur.nu
of via tel.nr. 055 - 3558240 / 06 - 22666691.
© Harry Streppel

Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier meer van weten? Ben erg benieuwd smile

Love,

- Xoalin
Mushotoku

back to top
hijsgek
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 23-12-2005
LDs:

wohoo, kan niet wachten tot 2012! Zou me echt zo leuk lijken, spiritueel op een hoger niveau!!!

back to top
Jop
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Zeker, eindelijk zal iedereen inzien dat we gelijk aan elkaar staan smile

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid
Laatst gezien: 5-7-2012
LDs: pffftt...

ik heb hier al eens eerder over gehoord. Weet er verder eigenlijk niks van.. klinkt wel leuk smile

back to top
HeatBite
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 29-10-2003
LDs:

Quote:
De energie van Moeder Maria zal op de Aarde aanwezig zijn om alle bacteriŽn en virussen te doden.

Er zal een nieuwe Godsdienst komen en een nieuwe Zuivere Bijbel, zoals God en Christus het werkelijk bedoeld hebben. Zonder manipulaties van menselijke schrijvers en geloofsleiders.

Cristelijke propaganda als je het mij vraagt, het hele stuk laat horen wat je graag wilt horen, om dan tot de conclusie te komen dat het cristendom weer zal schijnen, spijtig.[/quote]

back to top
Jop
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

We zien wel smile

back to top
hijsgek
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 23-12-2005
LDs:

Repression schreef:
ik heb hier al eens eerder over gehoord. Weet er verder eigenlijk niks van.. klinkt wel leuk smile

Mmm Repression,
Had jij dit artikel gelezen of weet je er meer over?

Wat betreft het Christelijke deel: idd dat het weer lekker subjectief gemaakt wordt door het christelijke deel....
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er enkel een vergelijking wordt gemaakt met het christendom.

mijnvraag aan jullie: Hoe komt men dit te weten?? Door een medium? Mij lijkt 1 medium niet echt betrouwbaar....

back to top
Jop
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 07 Jun, 2003  Reageer met quote

Dit heb ik idd aan die des betreffende persoon gevraagd.
Hij antwoorde:

Quote:
Dit is innerlijke kennis mijn vriend

Met vriendelijke groet,

Harry Streppel

Love,

- Xoalin
Mushotoku

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid

hijsgek:

nee ik heb het niet gelezen, maar een vriend was erover aan het praten geloof ik. en ben ooit een keer een website tegengekomen waar het opstond geloof ik. of iets dergelijks

back to top
Aqua
LD4all lid
LD4all lid
29
Laatst gezien: 27-7-2009
LDs:

Het lijkt me wel lache!

back to top
Aqua
LD4all lid
LD4all lid
29
Laatst gezien: 27-7-2009
LDs:

Wat ik wil is dat ik in het echt kan vliegen enzo. Een beetje Dragonball Z achtig.

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid

lol dat zal nog wel even duren voordat we zoiets kunnen tounge1

back to top
Aqua
LD4all lid
LD4all lid