EN | NL | FR

Oude topics

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
28
Laatst gezien: 29-12-2012
LDs:

Oude topics
BerichtGeplaatst: Za 14 Mei, 2005  Reageer met quote

Er wordt de laatste tijd veel in oude topics gepost en daar wordt nu ook op gelet. Nu is het topic 'Telekinese' hiervoor gesloten. Waarom? Enkel omdat het een oud topic is. Maar telekinese is voor een aantal mensen best interessant en ik zie geen enkele reden waarom dit topic zou moeten worden gesloten. Als iemand dan toch nog door wilt gaan over dit onderwerp, zal hij of zij een nieuw topic openen en worden de oude berichten vergeten terwijl je daar best nog goed op in kunt gaan.

Er zijn natuurlijk ook wel wat andere topics waar het vrij zinloos is om nog in te posten (bv topics waar hulp wordt gevraagd voor een schoolopdracht) en wat mij betreft mogen die best worden gesloten. Maar ik zou wel willen vragen of oude topics met een vrij algemeen onderwerp gewoon open mogen blijven smile

back to top
sterredag
daydreamer
LD4all lid
sterredag heeft een LD4all Quest gehaald!
43
Researchers
Laatst gezien: 24-6-2017
LDs: soms

BerichtGeplaatst: Zo 15 Mei, 2005  Reageer met quote

Toevallig wou ik hier net een topic over beginnen hier toen ik de jouwe zag!! smile

Ik vind het idd een beetje gek dat er in dit topic:

http://ld4all.com/nl/forum/viewtopic.php?t=1942&postd ays=0&postorder=asc&&start=15

en wou eigenlijk gelijk vragen naar een linkje met betrekking tot het wijzigen van de regelementen hieromtrent.

niet verder gediscussierd kan worden... zeker niet na gewoon een vraag over telekinese of iemand het wel eens gelukt is.. dan moet je oude topics vanaf een bepaald moment standaard sluiten en eventueel in een archief doen om alleen na te kunnen lezen i.p.v. ze in de gewone subfora te laten staan.

Het gebeurd wel vaker dat bij nieuwe leden die het forum een beetje doorlezen er oude topics naar boven gehaald worden, lijkt me vrij logisch als je die niet gesloten gewoon erin laat staan.

Als het dan echt wenselijk is om die niet meer boven te halen.. ja maak dan een archief met oude gesloten topics.. is maar een suggestie smile

volgens mij vind Repression het gewoon leuk om topics te sluiten tounge2

back to top
Qu
in stilte aanwezig
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
46
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 5-10-2019
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 15 Mei, 2005  Reageer met quote

dat is ook niet de bedoeling, de richtlijn is ook oude topics zoals voor schoolopdrachten etc. Deze van telekinese kan dus gewoon openblijven.

*Qu slaps Repression tounge2

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid
Laatst gezien: 5-7-2012
LDs: pffftt...

BerichtGeplaatst: Ma 16 Mei, 2005  Reageer met quote

ik had losse vingers wink5

Maar nee, ik moet zeggen dat oude topics die omhoog gehaald worden best irritant kunnen zijn. Als er iets toegevoegd word aan het topic, okay, dan is het geen punt.

Maar het gebeurt vaak dat er maar één zinnetje in voorkomt of iets onzinnigs. In zo'n geval kan je dat natuurlijk niet voorkomen door alles te gaan sluiten (op een aantal topics na)

back to top
elite
ELITE
LD4all lid
Laatst gezien: 28-10-2009
LDs:

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
28
Laatst gezien: 29-12-2012
LDs:

Repression schreef:
ik had losse vingers wink5

Maar nee, ik moet zeggen dat oude topics die omhoog gehaald worden best irritant kunnen zijn. Als er iets toegevoegd word aan het topic, okay, dan is het geen punt.

Maar het gebeurt vaak dat er maar één zinnetje in voorkomt of iets onzinnigs. In zo'n geval kan je dat natuurlijk niet voorkomen door alles te gaan sluiten (op een aantal topics na)

Daar geef ik je gelijk in Repression, er worden vaak topics omhoog gehaald met één enkel zinnetje of iets onzinnigs ^^ Dat is idd best irritant.

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
33
Researchers
Laatst gezien: 30-4-2016
LDs: driemiljard

Hih, mijn commentaar in het Telekinese topic daarover is ook weg geblazen. shy2

*Water voelt zich aangesproken.