EN | NL | FR

sinaassappelsap?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
steven_s
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 17-11-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 23 Okt, 2006  Reageer met quote

Voor een lucide droom drink ik altijd anijsmelk,(twee anijsblokjes in een beker melk met een schepje suiker) en zet ik de wekker om een uur of 8:00 (in het weekend). je hebt dan erg diep geslapen, en als je wakker word niet om je heen gaan kijken, maar weer proberen in te dommelen. op dit punt voel je je nog een beetje "licht" zeg maar en kan dan erg makkelijk gaan dromen. Of als je ervoor droomt, dan ben je niet uit je droom gewekt. maar je herrinnert je de droom omdat je bent wakker geworden.

Trouwens tijdens het avondeten verse sinaasappelsap is beter. vlak voor het slapen zorgt het voor activeren van sommige organen, je rust dan ietsje minder goed uit.

back to top
Kikkie
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-2-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 23 Okt, 2006  Reageer met quote

Gewoonlijk drink ik nooit sinaasappelsap, door dit topic heb ik het geprobeerd en: het helpt bij mij niet. Misschien slaap ik er alleen iets moeilijker door in.

back to top
kimmelinn
Nieuw lid
Nieuw lid
32
Laatst gezien: 19-3-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 06 Nov, 2006  Reageer met quote

Bastiaan schreef:
pdznl schreef:
laat ik nou toevallig net 1.5 liter sinasappelsap ophebben vanavond dus dat word vlammen vannacht 8D

Weet je zeker dat het geen 1.5 liter bier was dan?

Ik drink redelijk veel energy drank (soort redbull), ik weet niet of dat helpt... Zou dit hetzelfde effect hebben als sommigen bij sinasappelsap? Of zou ik juist minder moeten drinken, zodat ik eerder in slaap val.

Ja die bier hielp bij mij wel.. (ok waren maar 2 glazen en geen anderhalve liter tounge2)

En caffe´nedrankjes maken het volgens mij gewoon moeilijk om in slaap te vallen. (dat het dus langer duurt) Niet dat je er lichter door slaapt ofzo (merk ik althans nooit en drink het ook wel aardig wat)

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28
Laatst gezien: 16-9-2014
LDs: 20

BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov, 2006  Reageer met quote

ok, maar waarom zou sinaassappelsap dan wel werken?

back to top
steven_s
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 17-11-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov, 2006  Reageer met quote

in sinaasappelsap zitten vitaminen, en die activeren je lichaam wel voor 100%, cafeine niet(maar houd je wel wakker). Vitamine c is een natuurlijke vorm van een stof die energie helpt vrij te komen.

Een halve liter sinaasappelsap, met twee klontjes suiker, en een marsreep geven net zo veel energie als een blikje red bull. dus waarom zou je nog dure drankjes kopen( of je moet het echt lekker vinden)

maar dingen zoals vruchtensap, of vitaminenpillen houden je wakker. net zo als koffie en gewone thee (groene thee en kruidenthee niet, of het ligt eraan welke kruiden).

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28
Laatst gezien: 16-9-2014
LDs: 20

BerichtGeplaatst: Di 14 Nov, 2006  Reageer met quote

ok, ik snap het van die vitamine.

Ik koop geen redbull, maar rodeo, energy slammer of golden power (goedkope varianten, maar wel net zo lekker en energievol ^^)

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: