EN | NL | FR

Gaat dit niet erg hard? (OOBE)

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Elysion
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 1-11-2007
LDs:

Gaat dit niet erg hard? (OOBE)
BerichtGeplaatst: Wo 31 Okt, 2007  Reageer met quote

Net als gisteren heb ik geprobeerd een OOBE te krijgen. Ik deed het op dezelfde manier als gisteren: Tellen (1 – ik droom, 2 – ik droom etc.), elke tel komt op een ademhaling, en bij elke tel stap ik weer een trede omlaag van mijn denkbeeldige trap.
En wat denk je? Bij 8! seconden begin ik al weg de vallen, te draaien, om hoog te vliegen etc. Omdat het zo snel gebeurde haalde ik mezelf er al heel snel weer uit. Gisteren lukte het na 20 seconden.
Vinden jullie dat niet raar, zo snel? Gisteren was voor het eerst dat ik het probeerde! En vandaag dus de 2e keer, en het ging nóg sneller!

Op een of andere manier vond ik het eng, dat hele gevoel (terwijl ik het gisteren nog leuk vond). Ik heb er gisteren met mijn vriend over gesproken, en hij vond het allemaal maar een beetje eng geloof ik, en zei dat ik voorzichtig moet doen. Dat ben ik helemaal met hem eens, dus heb ik besloten dat ik dit niet meer ga proberen.

Ik zou graag jullie reactie willen weten over wat er is gebeurt, en hoe snel jullie meestal een OOBE krijgen.

back to top
Nr1
LD4all lid
LD4all lid
28
Researchers
Laatst gezien: 20-7-2008
LDs: 18

ik heb vaak geprobeert een WILD te krijgen maar dat gaat hetzelfde als een oobe, maar het is me nog nooit gelukt.
ik heb wel een keer oorsuizingen gehad, het geluid vervormde helemaal en ik moest opeens harder ademen en het klonk heel zwaar en laag allemaal.. ik weet niet of dat hetzelfde is als wat jij hebt ervaren.
wel leuk dat het al zo snel lukt bij jou!

back to top
Elysion
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 1-11-2007
LDs:

Ik denk dat het wel het zelfde is, want mijn hart ging ook hel erg snel, en ik ging heel snel ademen. Ik hoop dat het je toch een keer lukt!

back to top
55
Laatst gezien: 21-11-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 03 Jun, 2008  Reageer met quote

Het is maar een theorie die ik hier bedenk hoor, maar ik denk dat het min of meer logisch is dat het zo snel ging. Namelijk, omdat je er voor langere tijd achter melkaar mee bezig bent geweest hebben je hersenen geleerd dat ze direct op die manier moeten reageren zodra jij de patronen uitvoert waarmee jij een OOBE probeert op te roepen. Ook zal je waarschijnlijk ook door deze lange periode achter melkaar ook buiten het proberen van een OOBE mentaal meer ingesteld zijn op het gebruiken van OOBE's, je hersenen zijn er zich meer en meer op gaan focussen. Voor wat ik hiervan beredeneer ben jij dus gewoon een enorm snelle leerling, maar loop je nu tegen een angst aan voor het nieuwe onbekende gevoel, welke je nu geleerd hebt sneller op te roepen dan in het begin, wat meer dan logisch is.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: