Lekker gebakje.... maar het lukte niet :(
 |
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
|
LDs:
|
| Lekker gebakje.... maar het lukte niet :( |
Geplaatst: Di 28 Okt, 2003 |
|
|
hee mensen ik ben weer terug! yeeey.
naja ik had ff een vraagje. gisternacht werd ik opeens lucide aan het eind van een droom (heeft toen nog 2 minuutjes geduurd ofzo) zonder een RC ofzo, ik werd gewoon opeens lucide. ik liep ff naar de tafel want ik was in de huiskamer. probeer ik even een lekker gebakje op de tafel tevoorschijn te toveren, lukte het niet! ik probeerde het de hele tijd en ik zeg tegen mijzelf: dit zou moeten werken want in dromen kan alles. maar het lukte gewoon niet. toen dacht ik naja dan ga ik maar even een RC proberen. liep ik naar de open haard, probeer ik mijn hand erdoorheen te steken. eerst lukte me het een klein stukje maar later lukte het me helemaal niet meer. ik kwam er gewoon niet met mijn hand doorheen (ik schrok natuurlijk). toen was de droom afgelopen, waarschijnlijk omdat de droom al een tijdje had geduurd. hoe komt het dat de RC die ik probeerde mislukte? was ik niet lucide genoeg? lijkt me niet want ik was er heel erg van overtuigd dat ik droomde...
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
TaZPlaneswalker
 |
|
|
|
Berichten: 1791 Lid sinds: 13-7-2003 Laatst gezien: 16-10-2006
LDs:
|
|
|
|
Je was wel lucide genoeg, maar je wist jezelf niet genoeg te overtuigen dat je daadwerkelijk je hand erdoor kunt steken. Oefening baart kunst Naarmate je het vaker probeert lukt het uiteindelijk en als je eenmaal weet 'hoe het moet' dan kan je het ook helemaal. Had ik ook met vliegen
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs:
|
|
|
|
oh okee dat zal het danw el zijn, thx. ik ben een tijdje gestopt met luciditeit maar ben er weer mee begonnen naar aanleiding van meerdere pre-lucide dromen en dus die droom van gisternacht.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
Ik ben ook weer terug!
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
Ik ben ook weer terug!
Het verschil is alleen dat ik er hiervoor nog nooit geweest ben
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Wo 29 Okt, 2003 |
|
|
Welkom terug! (Voor alle mensen die sinds lange tijd weer terug zijn)
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |
Tijden zijn in GMT + 2 uur