LD4all Quest 44 - Juli 2011 - Graaf!
 |
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
 |
|
25
|
LDs:
|
| LD4all Quest 44 - Juli 2011 - Graaf! |
Geplaatst: Do 30 Jun, 2011 |
|
|
LD4all Quest 44: Graaf!
Auteur: Kyata
Elke maand, op LD4all hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.
klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen
Graaf
In plaats van omhoog te vliegen en te kijken wat er in de lucht zit, kun je ook kijken wat er eigenlijk onder je voeten zit. Misschien wel iets onverwachts!
Je kunt dit doen met je handen, maar hulpmiddelen kun je ook gebruiken (zoals een boor)
Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen- Word lucide (
)
- Graaf een gat
- Kruip/spring in het gat en kijk wat er onder de grond zit
- Post je droom in dit topic. (Een link naar je DD is toegestaan maar je moet in dit topic vermelden dat je geslaagd bent.)
Wees duidelijk of je vind dat je de Quest gehaald hebt, je mag het zo vaak proberen als je zelf wil. De vleugels moet je zien als een beloning voor jezelf en pasQuale geeft de vleugels dan ook alleen als je zelf het gevoel hebt dat je geslaagd bent. Dit doet ze past aan het eind van de maand, wees dus alsjeblieft geduldig
Voorbereidingen/Incubatie
Voor je naar bed gaat of terwijl je je LD techniek aan het doen bent: (WILD/WBTB/MIDL, etc):- Breng je gedachten naar de Quest
Post je resultaten, of je nou het gevoel hebt dat je geslaagd bent of niet, in dit topic.
Veel succes & veel plezier!
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
17 |
LDs: 30
|
|
Geplaatst: Do 07 Jul, 2011 |
|
|
Ik had deze nacht een LD en toen lag er opeens een drilboor langs mij, en ik dacht natuurlijk aan de quest en begon te graven. Maar die boor ging niet hard genoeg en toen had ik geen zin meer en ging ik iets anders doen
Toen ik wakker werd had ik hier natuurlijk spijt van
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
QuOverseer
 |
 |
|
40
|
LDs:
|
|
Geplaatst: Zo 31 Jul, 2011 |
|
|
Jammer, Extractor, maar gefeliciteerd met je bijna - succes
deze Quest is nu officieel over, iedereen succes met de volgende Quest!
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |
Tijden zijn in GMT + 2 uur