EN | NL | FR

langskomen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
velcrew
top of foodchain
LD4all lid
34
Laatst gezien: 17-1-2015
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 22 Sep, 2011  Reageer met quote

ik ben 25 jaar,1.85,donkerblond haar en ek zen altijd te vinden in de buurt van metrotunnels of snelwegen. overal in de buurt van graffiti eigelijk of gameshops.
see you later?!

back to top
24
Laatst gezien: 20-2-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 23 Sep, 2011  Reageer met quote

@ dj-girl
Haha gewoon lekker los gaan wat de anderen er ook van denken!

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Vr 23 Sep, 2011  Reageer met quote

Ik meld me ook aan. biggrin Mijn naam houd ik liever voor me, ik ben zeventien jaar oud en geloof ik rond de 1,70 m lang. En me haar is lichtbruin (of donkerblond), meestal in een staart. Niet sluik, 'k heb een volle bos. En uhm, waar ik te vinden ben... natuur, denk ik. Misschien ga ik ook wel echt op zoek naar een groene palmboom. Niet dat ik er voor de volle 100% in geloof maar het lijkt me wel grappig als je iemand denkt te zien van ld4all, ook al is die gecreerd uit je onderbewustzijn.

back to top
menno215
LD4all lid
LD4all lid
25
Laatst gezien: 25-11-2012
LDs: al aardig wat

BerichtGeplaatst: Di 27 Sep, 2011  Reageer met quote

dan kan ik ook niet achterblijven. ik weet niet precies hoe groot ik ben. niet zo groot, volgens mij iets van 1 meter 77 ofzo. heb lichtblauwe ogen en donkerblond haar. vrij kort. niet gemillimeterd, gewoon kort. ik heb vrijwel altijd gel in. ik ben altijd buiten te vinden, bij het bos, de bergen, de oceaan enz. wie weet tot later :D

back to top
optimize
LD4all lid
LD4all lid
optimize heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Laatst gezien: 24-4-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 29 Sep, 2011  Reageer met quote

Ach waarom ook niet.

Ik ben Chris, blank, 1,75 kort blond haar met gel, groen-blauwe ogen en meestal te vinden in de stad en dan met name in woonwijken. Ik draag meestal spijkerbroeken en t-shirts of trui/vest.

Als je me vind help me dan met lucide te blijven en dreamcontrol, want ik ben nog maar een newbie met lucide dromen. tounge2

back to top
31
Laatst gezien: 1-11-2011
LDs: 1

BerichtGeplaatst: Vr 30 Sep, 2011  Reageer met quote

Ik vrees dat de grens van lucide dromen ergens getrokken moet worden op dat vlak en dat het vrij moeilijk is toevallig dezelfde nacht een LD te hebben en dat je de echtheid van de ander moeilijk zal kunnen controleren daar je hersenen die ander evengoed geprojecteerd kunnen hebben ofzo, desalniettemin wens ik jullie heel veel succes toe met het experiment en hoop ik naar de toekomst toe als ik wat meer ervaring heb met LD ook eens bij iemand langs te proberen komen.

Dit tweede deel nadat ik de hele topic las (moet ik voortaan altijd eerst doen mss^^)

Mij lijkt het een leuk idee als je zo goed mogelijk de details onthoud van wie je ook tegenkomt om deze dan later in je DJ te zetten of in apart "tegengekomen mensen-topic" hier en voor de rest een duidelijk herkenbaar afspreekpunt neemt en eventueel een WILD-sessie organiseert met diverse leden van het forum.

back to top
Noddy
coole ld's
LD4all lid
21
Laatst gezien: 3-2-2014
LDs: 10

BerichtGeplaatst: Vr 21 Okt, 2011  Reageer met quote

Oke, ik dacht misschien als afspreekpunt onder de Eiffeltoren ofzo, als het niet goed is moet iemand het even zeggen.

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Za 22 Okt, 2011  Reageer met quote

Infinite_Possibilities, daarom zei ik ook;
Niet dat ik er voor de volle 100% in geloof maar het lijkt me wel grappig als je iemand denkt te zien van ld4all, ook al is die gecreerd uit je onderbewustzijn.
En ik ga het toch proberen. ^^

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
31
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 23 Okt, 2011  Reageer met quote

Kunnen jullie dan niet beter foto's posten in het fototopic voor herkenning? Want die beschrijvingen zouden best ook bij iemand anders kunnen passen. Of maakt dat het juist makkelijker? tounge2
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen, waarschijnlijk gewoonweg omdat ik niet weet wat voor personen iedereen zijn. Van een ander forum droom ik wel regelmatig, waarschijnlijk omdat ik ze beter ken al heb ik ze nooit gezien. tounge1

back to top
menno215
LD4all lid
LD4all lid
25
Laatst gezien: 25-11-2012
LDs: al aardig wat

BerichtGeplaatst: Ma 24 Okt, 2011  Reageer met quote

Kyata schreef:
Kunnen jullie dan niet beter foto's posten in het fototopic voor herkenning? Want die beschrijvingen zouden best ook bij iemand anders kunnen passen. Of maakt dat het juist makkelijker? tounge2
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen, waarschijnlijk gewoonweg omdat ik niet weet wat voor personen iedereen zijn. Van een ander forum droom ik wel regelmatig, waarschijnlijk omdat ik ze beter ken al heb ik ze nooit gezien. tounge1

ja, dat zou wel makkelijker zijn, maar het lijkt mij juist zo leuk om te kijken wat mijn onderbewustzijn creeërt, om het maar zo te zeggen. ^^

back to top
dimitri7sep
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 19-4-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 19 Apr, 2012  Reageer met quote

ik ben nog nooit lucide geweest,maarhet eerste wat ik zou doen is in een van mijn vrienden zijn droom binnendringen en hem een nachtmerrie bezorgen(hij heeft een fobie voor clowns).Als dit echt zou werken Zou ik dat dan kunnen doen door mezelf in een "IT"achtige clown te transformeren,met een lift ofzo naar zijn kamer te gaan en hem dan wat terrorizeren?haha shy2
die gedeelde dromen teorie vind ik echt interresant.dat kan toch bijna niet werken?

back to top
Noddy
coole ld's
LD4all lid
21

BerichtGeplaatst: Do 19 Apr, 2012  Reageer met quote

Ik weet ook niet of het mogelijk is. ik hoop natuurlijk van wel, zodat ik een keer een droom met iemand kan delen. lijkt mij toch wel erg cool!!

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
30
Researchers
Laatst gezien: 25-6-2018
LDs: +350

BerichtGeplaatst: Vr 20 Apr, 2012  Reageer met quote

Ik kom regelmatig wel eens iemand tegen van LD4all. Maar het is me nogmaar 2 keer overkomen dat we die nacht dezelfde -of- een gelijkaardige droom hadden.
Dus de kans is heel héél klein dat het lukt...

back to top
badass
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 22-7-2012
LDs:

re,

Als je de film Waking Life hebt gezien, en uberhoudt een beetje bekend bent in filosofie dan zul je misschien bekend zijn met telepathy.
Elke gedachte wordt om gezet in een frequentie die onbewust ontvangen kan worden door ieder individu.
als deze theory klopt, zou het dus mogelijk zijn een ander zijn droom binnen te komen, als jou gedachte overeenkomt met de frequentie van het andere individu.

dus laten we een expirimentje uitvoeren.
Ik zal nu een woord met mijn gedachte combineren met een droom personage.

Dus het gaat als volgt:
- In een lucide droom, denk je een kabouter in met een witte muts en fel rode schoenen hij heeft een grote ketting met een gouden dollar teken om zn nek.
- Vraag hem om "HET WOORD" smile

Als je die hebt, post hem in dit topic

Wie weet ^^

Cheers. grin

back to top
Noddy
coole ld's
LD4all lid
21

Dit zou ik wel willen proberen. Als ik vannacht lucide ben zal ik het de kabouter vragen. siiw

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: