EN | NL | FR

LD4all Quest 48: Meer van mij

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
30
Chat Mods
Laatst gezien: 30-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 01 Nov, 2011  Reageer met quote

Auteur: Ansie ansie, Ge´nspireerd door: charlottekos

Elke maand, op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.

klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

Meer van mij

In deze Quest gaan we een speciaal persoon ontmoeten: namelijk onszelf! Het doel van deze Quest om in een LD jezelf te klonen. Hoe je dat doet moet je helemaal zelf weten, misschien split je in tweeŰn, of misschien stapt je spiegelbeeld uit de spiegel. In ieder geval moet je zo jezelf kunnen ontmoeten. Wat valt er op aan jezelf?

Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen
  • Word lucide ( )
  • Zorg dat er twee of meer personen van jezelf zijn
  • Bestudeer jezelf
  • Post je droom in dit topic. (Een link naar je DD is toegestaan maar je moet in dit topic vermelden dat je geslaagd bent.)

Wees duidelijk of je vind dat je de Quest gehaald hebt, je mag het zo vaak proberen als je zelf wil. De vleugels moet je zien als een beloning voor jezelf en pasQuale geeft de vleugels dan ook alleen als je zelf het gevoel hebt dat je geslaagd bent. Dit doet ze past aan het eind van de maand, wees dus alsjeblieft geduldig ^^

Voorbereidingen/Incubatie
Voor je naar bed gaat of terwijl je je LD techniek aan het doen bent: (WILD/WBTB/MIDL, etc):
  • Breng je gedachten naar de Quest
  • Bedenk hoe je jezelf kunt vermenigvuldigen. Gebruik je een spiegel, split je of vind je jezelf om de hoek?
  • Bedenk waar je op wilt letten, misschien wil je jezelf wat vragen?

Post je resultaten, of je nou het gevoel hebt dat je geslaagd bent of niet, in dit topic. smile
Veel succes & veel plezier!

droom

back to top
BeRightBack
(Brb123)
LD4all lid
39
Laatst gezien: 5-6-2012
LDs: 73

BerichtGeplaatst: Do 03 Nov, 2011  Reageer met quote

Ik had deze Quest geprobeerd toen hij op het engelse forum stond, maar 't was me toen niet gelukt. Tijd voor een herkansing.

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Do 03 Nov, 2011  Reageer met quote

Cool dat je deze quest hebt uitgekozen :D *ge´nspireerd door mij* Nu moet ik hem wel halen, ga er echt mijn best voor doen.

Edit: Hmm, ik was opweg om de quest te voltooien, wordt ik wakker. Ik heb wel mezelf bewust een FA gegeven, ik wist niet dat dat kon. De droom kan je lezen in mijn DJ smile

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
30
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 07 Nov, 2011  Reageer met quote

Ik heb een poging gewaagd, maar het is me niet gelukt!

back to top
optimize
LD4all lid
LD4all lid
optimize heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Laatst gezien: 24-4-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 13 Nov, 2011  Reageer met quote

Het is me gelukt! Ik werd in mijn slaapkamer lucide, toen liep ik naar de badkamer en dacht aan deze quest toen ik in de spiegel keek. Dus ik duw mijn armen door de spiegel en trek mijn spiegelbeeld uit de spiegel. Ik probeerde een gesprek te starten met mezelf maar mijn spiegelbeeld brabbelde alleen maar onzin. Daarna heb ik mijn spiegelbeeld nog voorgesteld aan een DC maar wederom kwam er niets zinnigs uit, toen verloor ik interesse en ben ik andere dingen gaan doen. tounge2 Hij leek wel exact op mij overigens.

back to top
Lucidion
LD4all lid
LD4all lid
Lucidion heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Laatst gezien: 20-11-2012
LDs: 60+

BerichtGeplaatst: Zo 13 Nov, 2011  Reageer met quote

ik heb vannacht nog een WILD geprobeert, ik begon denk ik alleen een beetje te laat (het was al 6 uur 's ochtends, ik kon nog makkelijk slapen maar wanneer ik een keer mijn ogen open deed was het ook meteen voorbij), ik ben een paar keer heel dichtbij gekomen (ik zag hypnagogische beelden voor me waar ik met vleugels door goudkleurige wolken heen vloog), alleen zat ik niet zo goed en na 3 keer anders gaan liggen en 2 uur bezig te zijn geweest ben ik maar gewoon gestopt voor vandaag (morgen weer een nacht grin
Deze quest lijkt me echt erg leuk en toevallig heb ik mijzelf wel eens gecloned in een andere ld, maar dat was niet in deze maand, dus ik wou het nog eens proberen.

Best een goed idee trouwens om gewoon jezelf uit een spiegel te halen, dan hoef je bijna niets te visualizeren

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
22

BerichtGeplaatst: Di 15 Nov, 2011  Reageer met quote

Hihi, ik was ook van plan om met mijn spiegelbeeld te praten, alleen wilde ik de spiegel instappen. Het enige probleem is dat ik altijd wakker word voor ik bij de spiegel in kwestie ben aangekomen

back to top
Lucidion
LD4all lid
LD4all lid
Lucidion heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Laatst gezien: 20-11-2012
LDs: 60+

BerichtGeplaatst: Do 24 Nov, 2011  Reageer met quote

Ik ben vannacht lucide geworden met een MILD (komt vast door het boek van Stephen Laberge dat ik aan het lezen ben, stonden best een hoop handige tips in).

Ik zat in een klaslokaal (ik heb vandaag een herkansing, dus dat zal er vast wel mee te maken hebben, we zaten namelijk ook in toetsopstelling...), en toen ik rond keek merkte ik op dat ik eigenlijk bijna niemand hier kende, en ook de docent had ik nog nooit eerder gezien, hierdoor werd ik ineens lucide.

Na even te hebben rond gekeken besloot ik mezelf te klonen, ik sloot mijn ogen, en toen ik ze weer opendeed ontstond er een rookwolk waar mijn kloon uitkwam. Ik stelde me heel entheusiast voor, maar het enige wat hij terug zei was: 'Kop dicht, ik probeer op te letten!' (een docent was iets aan het vertellen). Mijn entheusiasme was meteen over, dat ik nou net hem heb gekloond = = .
Ik vroeg of hij wat over mij kon vertellen, wat voor persoon ik ben etc. (leek me wel een logische vraag wanneer je het tegen jezelf had xd)

Nu was hij wel ineens entheusiast, hij begon een verhaal te vertellen, een meisje dat ik kende vroeg zich af wat we aan het doen waren, dus zat ze mij de hele tijd af te leiden. Ook denk ik dat ik uiteindelijk wakker ben geworden, dus heb ik niet het hele verhaal junnen horen, maar de quest was wel gelukt :D

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
30
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 24 Nov, 2011  Reageer met quote

Goede dromen optimize en lucidion :D

Beide methoden vind ik erg goed, en ze werkten blijkbaar ook goed smile

Aan het einde van de maand krijgen jullie nu ook vleugeltjes

back to top
Empereur
Emperor of LD
LD4all lid
24
Researchers
Laatst gezien: 23-12-2014
LDs: I

BerichtGeplaatst: Za 26 Nov, 2011  Reageer met quote

Wouw! Ziet er leuk uit, vooral die verhalen die ik lees hoe mensen het gelukt is. wink5

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
22

BerichtGeplaatst: Wo 30 Nov, 2011  Reageer met quote

De quest is me niet gelukt sadblauw Ik baal nu echt erg, het was zo cool geweest. Heb ik 18 LD's, voltooi ik nog de quest niet

back to top
Qu
in stilte aanwezig
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
46
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 5-2-2020
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 03 Dec, 2011  Reageer met quote

Gefeliciteerd

optimize
Lucidion

Met verdienen van je vleugeltjes voor het behalen van de Quest!

boogie boogie

en goed gedaan, iedereen die het heeft geprobeerd maar wie het niet is gelukt deze keer. colgate

Deze Quest is nu officieel voorbij. Je kunt hem natuurlijk altijd nog doen, maar je kunt er geen vleugels meer mee verdienen.

Veel succes iedereen met de volgende Quest! smile

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: