EN | NL | FR

narcose?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Noddy
coole ld's
LD4all lid
21
Laatst gezien: 3-2-2014
LDs: 10

narcose?
BerichtGeplaatst: Zo 02 Sep, 2012  Reageer met quote

Binnenkort moeten mijn keelamandelen eruit. Hiervoor moet ik onder narcose. Zou je kunnen lucide dromen als je onder narcose bent? En zou WILD ook uitgevoerd kunnen worden?

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Ma 03 Sep, 2012  Reageer met quote

Ik heb het voor je opgezocht, maar tijdens narcose is er weinig hersenactiviteit en zijn er geen verschillende "slaap"fases, waardoor je helaas niet kan dromen. Het schijnt dat je soms wel kunt horen wat de dokters zeggen?

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Chat Mods
Laatst gezien: 30-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 04 Sep, 2012  Reageer met quote

Volgens mij kan het niet, maar laat je dat niet weerhouden om het te proberen smile

back to top
cedric5
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 5-9-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 05 Sep, 2012  Reageer met quote

ik ben ongeveer een maand geleden geopereerd aan mijn blindendarm en ik vroeg me het zelfde af het enigen wat ik nog weet is dat ik op de operatie tafel lag naar de klok keek het was 10 over half 9 geloof ik en dat mijn infuus werd aangesloten en vrij direct daarna het mondkapje voor de narcose al vast klaar werd klaar gelegd op mijn borst vanaf daar werd alles zwart, Het volgende moment ik werd wakker in een vrij grote kamer waar alle patiënten lagen die uit de narcose kwamen en ik vroeg me af wat er gebeurt was en voelde direct aan mijn buik want ik kon niet geloven dat het al voorbij was het ging voor mijn gevoel namelijk verschrikkelijk snel, maar ik voelde de pleisters op mijn buik en keek daarna op de klok die daar hing en het was 10 voor half 12 ik kwam een beetje omhoog om in het rond te kijken maar dit deed veel pijn door de gaatjes die ze hadden gemaakt dus ging weer terug liggen en ik herinner me niet of ik mijn ogen open of dicht heb gehad daarna maar na dat voor mijn gevoel 5 minuten waren voorbij gegaan was het 10 over half 12 maar ben er zeker van dat ik niet weer in slaap ben gevallen kort daarna werd ik terug gereden naar mijn kamer het is een rare ervaring aangezien je het gevoel hebt dat je secondes/minuten bent weg geweest wat dus eigenlijk bijna 3 uur was!
dat is mijn ervaring ik had gewoon 0% controle het gaat voor je gevoel ook veel te snel.
ik heb geen idee of iedereen het zo ervaart

Gr.Cédric

back to top
24
Laatst gezien: 20-2-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 12 Sep, 2012  Reageer met quote

Vroeger ben ik ook onder narcose geweest toen mijn amandelen er ook uit moesten. Ik kan me vrij goed herinneren dat ik gedroomd heb tijdens die narcose. Ik weet in iedergeval nog dat ik over mijn moeder droomde. Het was een droom van slechte kwaliteit maar dromen deed ik dus wel. Het is dus niet onmogelijk maar ik denk dat lucide dromen wat teveel is gevraagd tijdens dat type slaapfase. Maarja, je kan het natuurlijk altijd proberen!

back to top
Noddy
coole ld's
LD4all lid
21
Laatst gezien: 3-2-2014
LDs: 10

BerichtGeplaatst: Ma 22 Okt, 2012  Reageer met quote

Hallo,
Ik ben dus 4 dagen geleden geopereerd en ik heb inderdaad niet gedroomd tijdens de narcose. MAAR... na de narcose was ik erg slaperig, en viel ik dus constant in slaap. Ik heb niet echt een lucide droom gehad maar het zou wel een goed moment ervoor zijn geweest. Wel had ik mijn koptelefoon op tijdens het slapen en hoorde ik de geluiden van de televisie een soort van in mijn slaap. Dat was wel geinig! siiw

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: