EN | NL | FR

LD-Competitie Mei 2014

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
31
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

LD-Competitie Mei 2014
BerichtGeplaatst: Ma 05 Mei, 2014  Reageer met quote

Zoals gewoonlijk post je hier de LD's die je deze maand gehaald hebt. Alle LD's tellen mee ook hele korte. Je moet je in je droom gerealiseerd hebben dat je droomt. Meerdere LD's per nacht kunnen, maar dan moet je tussendoor wakker zijn geweest.

Succes allemaal!

Winnaars:
Februari: Zoef
Maart: Melodylicious
April: Zoef

Mei
Melodylicious (3)
Zoef (6)
borislimburg (2)

Laatst aangepast door Kyata op Zo 25 Mei, 2014, in toaal 3 keer bewerkt
back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58
Laatst gezien: 19-9-2019
LDs: 410

BerichtGeplaatst: Ma 05 Mei, 2014  Reageer met quote

+1=1
Leek alsof ik opgesplitst was. Opdracht gaf vanuit het ene lichaam en het andere lichaam het dan uitvoerde en bewoog. Heel vreemd. Zag een wit bord met zwarte letters Keep high deep asleep en hoorde tegelijkertijd zware mannen horror stem
Wake up you f... Voelde dat er iemand naast me lag wat niet kon en toen ik keek onder mijn dekbedovertrek wie dat nou wel was en werd ik wakker.

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Researchers
Laatst gezien: 25-6-2018
LDs: +350

BerichtGeplaatst: Wo 07 Mei, 2014  Reageer met quote

Kan je het hier nog alleen af, Zoef?
Ik heb de voorbije tijd wel LD's gehad maar veel te druk gehad om hier te komen kijken... dus, laten we nu maar weer eens competitie voeren! ^^

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58

BerichtGeplaatst: Do 08 Mei, 2014  Reageer met quote

Tja, het is wel een beetje eenzaam aan de top. wink Hoewel ik een waardige tegenstandster heb gevonden in Melodylicious. Voor mijn gevoel is het leuker als er nog wat meer concurentie is. Zou je zo vriendelijk willen zijn mijn LD record op te hogen, heb er 10 gehaald in januari. En nadert jouw record tergend langzaam. grrr

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58

BerichtGeplaatst: Za 10 Mei, 2014  Reageer met quote

+1=2
Zag ineens hoog onkruid omvallen in de woonkamer en zag een konijn daar tussen bewegen die eraan geknabbeld had. Ik realiseerde me dat ik droomde. Snel het huis uit gegaan. Maar beneden kwam ik in metroachtig trapenstelsel terecht. Wat ik niet verwachte en niet klopt met de werkelijkheid. Met een roltrap naar boven gegaan maar daar ging een metalen luik dicht. Zou ik gaan vliegen ? Zat ineens in een mercedes cabriolet sportmodel met lampen aan in de lucht. Werd toen echt enthousiast :D en wakker.

Edit 11 mei

+1=3
Rondgewandeld bij mijn ouderlijk huis. Goed om me heen gekeken. Sommigen dingen klopten wel maar andere weer niet. Zag mijn moeder de was ophangen achter het huis. Leek wel vroeger, +/- 25 jaar terug. Wilde de omgeving nog verder verkennen maar kwam in een andere omgeving terecht die ik niet kon. Zag een oom en nicht.
Heel heldere, lange lucide droom. smile

back to top
Melodylicious
Dream artist
LD4all lid
25
Laatst gezien: 10-12-2015
LDs: Veel

BerichtGeplaatst: Ma 12 Mei, 2014  Reageer met quote

+3 = 3LD's

Was in de bus aan het terugrijden van de plek waar ik met vrienden was geweest. Keek naar buiten en zag drie kerkklokken staan. Klopt niet, dacht ik nog, want wij hebben er maar een. Toen de wijzers ook nog eens gingen ronddraaien wist ik zeker dat ik droomde. Sprong op, jammer voor mn vrienden, maar ik ging een stukje vliegen. Was daarna nog 2 keer wakker geworden. Glaasje water, en dacht er nog aan dat ik nog een keer in de ruimte wilde vliegen. Belandde daarna weer in mn droom en kwam uit in een ziekenhuis. Vaag stukje, want daarna werd ik alweer de realiteit ingetrokken

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58

BerichtGeplaatst: Za 17 Mei, 2014  Reageer met quote

+1=4

Mijn handen waren aan de binnenkant volgeschreven met blauwe pen. Zou ik er nog wat bijschrijven ? Dan kon ik dat checken als ik wakker werd.
Ook nog achter een meisje van de bediening aan gezeten. Ik raakte haar kwijt. cry

edit 18 mei

+1=5

Lange lucide droom. smile Kwam verschillende droommeisjes tegen. Ze hadden allemaal een trui aan ? Waarom ? had ik het koud in bed ? Mijn hoofd in een oude kleine houten zwartwit tv gestoken waar ik mister Bean op zag met een vrouw. Wilde zo in het programma terechtkomen. Maar het lukte niet, kreeg mijn hoofd er niet doorheen. Stukje gevlogen werd enthousiast verloor mijn lucide droom daarmee bijna.

back to top
borislimburg
LD4all lid
LD4all lid
borislimburg heeft een LD4all Quest gehaald!
19
Laatst gezien: 24-6-2014
LDs: 12

BerichtGeplaatst: Wo 21 Mei, 2014  Reageer met quote

Ik had vandaag 2lucide dromen :O alleen herriner me weinig van sadblauw

Bewerkt: 27 is erg veel? bedoelde 2

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58

BerichtGeplaatst: Do 22 Mei, 2014  Reageer met quote

+1=6
Zweefde en dook de zwarte diepte in. Begon te vliegen en riep sneller. Hoorde toen een belletje rinkelen waarna mijn snelheid dramatisch toenam. Wat eindigde in een witgele flits en een andere droomscene. Nog geprobeerd een meisje op te pakken en samen met haar weg te vliegen. Weg van de anderen. Maar dat lukte niet en ik werd wakker.

edit 29 mei:

+1=7 smile Boven mijn maandgemiddelde van het afgelopen jaar.
Kwam in een grote supermarkt. Werd enthousiast. Maar er was helemaal niemand te bekennen, ook geen cassierres. Begon steeds langzamer te lopen, kon gewoon niet harder. Leek erop dat mijn droom er mee ophield. Stenen gaan gooien naar wat leek op een videowand die de buitenkant was in mijn droom. Dit om het echt te doen lijken ? Er kwamen scheuren en deuken in, die zichzelf herstelde.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: