Het tijdstip 1:23
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  :| |:
LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

#31:  Auteur: sterredag BerichtGeplaatst: Di 12 Apr, 2005
    ----
ja dat zou niet te doen zijn... maar als je er 1tje bij kiest ben je toch ook geconcentreerd daarop...

je kan het ook nog gaan afwisselen aantal weken een bepaald getal en dan aantal weken ander getal

#32:  Auteur: Water BerichtGeplaatst: Di 12 Apr, 2005
    ----
Ik denk dat je alsnog aanzienlijk meer resultaten krijgt bij het getal 1:23, omdat je toch meer geneigd bent om op exact dat tijdstip de tijd te controleren.
Ik ben dus meer een aanhanger van de biologische-klok theorie. smile

#33:  Auteur: ~Sandra~ BerichtGeplaatst: Di 12 Apr, 2005
    ----
Ik ga dan voor een combinatie van beide. Je let er op/het valt je op omdat je er mee bezig bent en je biologische-klok zorgen er samen voor dat je vaak (het getal 23) tegen komt.

#34:  Auteur: sterredag BerichtGeplaatst: Wo 13 Apr, 2005
    ----
maar ik denk dus dat als je je gaat fixeren op een ander getal dat dat gelijdelijk aan dus ook steeds meer wordt.

in het begin zal het misschien minder zijn, maar uiteindelijk ga je daar toch ook op letten en zal het op den duur gelijk getrokken worden dan. Denk ik... ben benieuwd

#35:  Auteur: Jochen BerichtGeplaatst: Wo 13 Apr, 2005
    ----
ik had ook zoiets,ik werd wakker en zag(in men fantasy) in een flits van een seconde een tijd van 10.02 en ja hoor het was net 10.02 uur.ik denk dat het gewoon toeval is omdat we er gewoon hier veel mee bezig zijn en er dus gaan op letten

#36:  Auteur: FloggingMolly BerichtGeplaatst: Do 14 Apr, 2005
    ----
1:23

Hmm...

Volgens mij betekent het dat je nog maar tot 23 januari aanstaande te leven hebt wink

#37:  Auteur: Water BerichtGeplaatst: Do 14 Apr, 2005
    ----
Probeer jij eens voor de verandering tot 23 januari de sfeer optimistisch te houden.

#38:  Auteur: Horn BerichtGeplaatst: Di 10 Mei, 2005
    ----
Haha... Ik werd vannacht wakker, en raad is hoe laat het was tounge2.

#39:  Auteur: Mij BerichtGeplaatst: Di 10 Mei, 2005
    ----
1:23 ~!!!!! 8D

#40:  Auteur: Mij BerichtGeplaatst: Di 10 Mei, 2005
    ----
Whaha dat kunnen meer tijden zijn!! je bent ons aan het plagen !

#41:  Auteur: elite BerichtGeplaatst: Di 10 Mei, 2005
    ----
Horn schreef:
Haha... Ik werd vannacht wakker, en raad is hoe laat het was tounge2.

Nou 1:24 misschien

#42:  Auteur: Horn BerichtGeplaatst: Wo 11 Mei, 2005
    ----
Nee tounge2. Het was 1:23 wink5. Echt exact 1:23, heel vaag.

#43:  Auteur: AstraalReiziger BerichtGeplaatst: Wo 11 Mei, 2005
    ----
Mensen,

Jullie kunnen me wel voor bezetene afdoen, maar ik ben er van overtuigd dat het een soort visioen is met betrekking tot de chronologie van de kosmos. Ik zie voortdurend 23 en nu niet alleen op de digitale klok, maar ook in data en andere getallen.

#44:  Auteur: ~Sandra~ BerichtGeplaatst: Wo 11 Mei, 2005
    ----
Ga je er nog een experiment mee doen?
Het getal turven, en ook andere getallen turven?
Of eventueel op een ander getal fixeren en kijken of het ook zo veel is?

#45:  Auteur: elite BerichtGeplaatst: Wo 11 Mei, 2005
    ----
AstraalReiziger schreef:
Mensen,

Jullie kunnen me wel voor bezetene afdoen, maar ik ben er van overtuigd dat het een soort visioen is met betrekking tot de chronologie van de kosmos. Ik zie voortdurend 23 en nu niet alleen op de digitale klok, maar ook in data en andere getallen.

Als ik jouw was zou ik me er niet zo druk om maken.Het is bijvoorbeeld vandaag niet de 23e . Besteed er dan ook aandacht aan als je niet 1:23 of 23 tegenkomt.

LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  :| |:
Pagina 3 van 7
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com