Het tijdstip 1:23
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  :| |:
LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

#91:  Auteur: fortunecookie BerichtGeplaatst: Ma 09 Jan, 2006
    ----
er schijnen echt wel dingen mee aan de hand te zijn hoor

vooral het '11:11 syndroom': http://www.nvisible.com/

google maar ns, je zult versteld staan ...

grtz

#92:  Auteur: B. BerichtGeplaatst: Di 12 Dec, 2006
    ----
Ik werd laatst wakker met me gedachten bij "de tsunamie" van een aantal jaar geleden. En toen ik op m'n wekker keek stondie op 5:55. 555 was de giro rekening waar je op moest storten om geld te geven aan goede doelen die de mensen daar helpen.

#93:  Auteur: Jochem BerichtGeplaatst: Di 12 Dec, 2006
    ----
Ja, dat heb ik ook weleens. Ik kijk af en toe op een klok, en dan zie ik dat het precies 22:22, 23:23, 0:00, of zo is.

Een vriend van mij heeft weleens gehad dat een meisje zei dat zij hem leuk vond, en dat er 13:37 op zijn klok stond op het moment dat hij dat binnenkreeg.

#94:  Auteur: Ansie BerichtGeplaatst: Di 12 Dec, 2006
    ----
Ik heb altijd 22:55 op een digitale klok is dat gespiegeld. het vreemde is... een vriend van me kwam er ook opeens mee, met hetzelfde getal. Ik had het hem nooit vertelt

#95:  Auteur: B. BerichtGeplaatst: Wo 13 Dec, 2006
    ----
vroeger wachte ik altijd op het moment 22:22 omdat ik dat zo'n leuk getal vond ^^. Maar dat met dat 5:55 vond ik echt heel erg raar

#96: 1:23 Auteur: SoulTraveler BerichtGeplaatst: Za 16 Dec, 2006
    ----
er gebeurd heeel veel rondom getallen en tijd over al in de wereld zijn er miljoenen mensen die opvallend 11:11 tegen komen ik sinds 2005 en t gaat maar door 112 ook vaak 112 =11:11 er zijnook veel site s over t heeft ook wel te maken met 2012

#97:  Auteur: the1 BerichtGeplaatst: Do 03 Mei, 2007
    ----
Quote:
Idd, ik word bijna elke dag enkele minuten voor mijn wekker afgaat wakker en ik heb dat nooit als een mysterieus - laat staan paranormaal - fenomeen beschouwd, wel zie ik het als het bewijs dat ik een goeie interne biologische klok heb

dit heeft iedereen die niet van wekkers houdt en altijd op dezelfde tijd wakker moet zijn. Ik vindt het vervelend in vakanties. Ik wordt elke dag precies om 6:48 wakker, zodat ik mijn wekker niet hoef te horen. Probleem is dat ik er in vakanties niet zo vroeg uit hoef.

#98:  Auteur: saskia BerichtGeplaatst: Za 15 Sep, 2007
    ----
Jochem schreef:
Ja, dat heb ik ook weleens. Ik kijk af en toe op een klok, en dan zie ik dat het precies 22:22, 23:23, 0:00, of zo is.

Een vriend van mij heeft weleens gehad dat een meisje zei dat zij hem leuk vond, en dat er 13:37 op zijn klok stond op het moment dat hij dat binnenkreeg.

Ik las net dit berichtje en toen keek voor de grap even naar de tijd....19:19 uur! ik vind het wel grappig, ik weet niet wat ik ervan denk maar het klinkt allemaal best interessant wink5

#99:  Auteur: Spiritech BerichtGeplaatst: Zo 23 Sep, 2007
    ----
Het gebeurt allerlei mensen wel eens. De enige observatie is 1:23 op het moment dat je op de klok kijkt, bij een ander zijn het weer dubbele getallen of een andere cijfercombinatie. Verder heeft het geen kop of staart dus kun je er ook geen verbanden met andere zaken mee leggen.

Alle voorspelling is trouwens self-fulfilling, behalve voor degenen die passief gaan zitten wachten tot ze door een ander worden volbracht en denken er geen deel van uit te maken.

#100: the number 23 Auteur: isostar BerichtGeplaatst: Di 18 Mrt, 2008
    ----
Wat vreemd dat er niemand over de film begonnen is
http://www.moviemeter.nl/film/38777

^^

#101:  Auteur: Cryosis BerichtGeplaatst: Ma 11 Mrt, 2013
    ----
Beste Mensen,

Na vannacht werd het me toch iets te vaag.
De afgelopen maanden (weet niet meer precies wannee de eerste keer was)
Heb ik ook -last- van dit probleem. Ik ben student,
En slaap daarom op onregelmatige tijden, meestal niet voor 2'en.
Ook mij valt de tijd 1:23 herhaaldelijk op. Het gebeurt zeer onregelmatig,
maar toch iets te vaak om het toeval te noemen, zonet weer.
Vandaar dat ik de besluit nam om dit te posten. Ik heb niet alle reacties gelezen maar wel een aantal, om eerlijk te zijn begint het aardig creepy te worden

#102:  Auteur: lucidfishkeeper BerichtGeplaatst: Di 19 Mrt, 2013
    ----
Ken je dat filmpje waar iemand geinterviewd word en er een aap voorbij loopt? 95% van de mensen merkt het niet, zodra je weet dat er iets gebeurt en je er al dan niet onbewust op let, valt het op. Zoals in die ene film the number 23 elloof ik? Geshowd word, is de geest van een mens iets dat constant verbanden legt, als jij onbewust op die 23 gaat letten, blijf je onbewust dus alles in verband leggen met 23, en overal is een bepaald getal uit te tekken natuurlijk.

LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  :| |:
Pagina 7 van 7
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com