Quest Suggesties
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  :| |:
LD4all » Lucide Avonturen

#91:  Auteur: Dryalantha BerichtGeplaatst: Do 10 Feb, 2011
    ----
Dakkoe die lijkt me ontzettend leuk en... misschien ook wel lachwekkend! 8D

#92:  Auteur: Dakkoe BerichtGeplaatst: Zo 20 Feb, 2011
    ----
thnx tounge2

vraag me echt af hoe dat is... Dat je lucide een vinger door je hand kan steken is toch wel iets anders dan proberen je brein te pakken te krijgen xD

#93:  Auteur: Fawn BerichtGeplaatst: Di 08 Mrt, 2011
    ----
Zoek een telefoon in een lucide droom. Wie krijg je aan de lijn? Wat voor een gesprek voert je onderbewustzijn met jou? Zomaar een suggestie.

#94:  Auteur: Emily BerichtGeplaatst: Wo 09 Mrt, 2011
    ----
Ohh, die telefoon vind ik een leuke!

#95:  Auteur: Lucidion BerichtGeplaatst: Wo 09 Mrt, 2011
    ----
ja ik ook. Die lijkt me echt geweldig om te doen :D

#96:  Auteur: aquaboy11 BerichtGeplaatst: Wo 09 Mrt, 2011
    ----
goed idee, als het geen quest word, ik doe hem toch ^^

#97:  Auteur: Lucidion BerichtGeplaatst: Ma 25 Apr, 2011
    ----
misschien is het een leuke om je eigen huis te bezoeken (als een OBE), en om dan een ander familielid te zoeken die ook slaapt, en om dan in zijn/haar droom te stappen

#98:  Auteur: Ansie BerichtGeplaatst: Za 24 Sep, 2011
    ----
Suggesties zijn nu meer dan welkom. De Nederlandse Quest is losgekoppeld van de Engelse dus suggesties in dit onderwerp hebben nu een grotere kans om gekozen te worden smile

#99:  Auteur: Fawn BerichtGeplaatst: Zo 25 Sep, 2011
    ----
Quest suggestie: een concert spelen. Alleen of met je favoriete band/zanger(es)/muzikant, maakt niet uit. Als je maar voor een publiek speelt en die het ook leuk vinden.tounge2

#100:  Auteur: Lucidion BerichtGeplaatst: Ma 26 Sep, 2011
    ----
Ik speel zelf piano en ik hoorde dat er mensen zijn die nieuwe muziekstukken (of gewoon melodietjes) bedenken door in een lucide droom te improviseren. Je kan daar vaak goed muziekspelen (ook als je geen instrument bespeeld) en in je droom komt de inspiratie vanzelf.
Om hier iets mee te doen lijkt me wel interessant (vooral als je zelf ook een insterument bespeeld) omdat het een geweldige bron van inspiratie is, het is net als tekeningen maken van beelden uit een LD (teken inspiratie opdoen), maar dan minder gebruikt.
Dus mijn suggestie is, improviseer op een muziekinstrument en schrijf je persoonlijke muziekstukken

#101:  Auteur: Charlottekos BerichtGeplaatst: Di 27 Sep, 2011
    ----
Wat dacht je van jezelf verveelvuldigen? Dat je opeens met een leger van jezelf gaat rondlopen, of gewoon dat je met jezelf gaat praten ofzo.

#102:  Auteur: optimize BerichtGeplaatst: Za 01 Okt, 2011
    ----
Een lichaamsdeel van jezelf of DC amputeren (bijvoorbeeld een vinger eraf trekken) een gat in de grond graven en het lichaamsdeel begraven en dan proberen er iets uit te laten groeien en kijken wat het is. tounge2

#103:  Auteur: dj-girl BerichtGeplaatst: Wo 26 Okt, 2011
    ----
In je droom iemand vragen om je aan het lachen te maken.

#104:  Auteur: Lucidion BerichtGeplaatst: Wo 26 Okt, 2011
    ----
charlottekos schreef:
Wat dacht je van jezelf verveelvuldigen? Dat je opeens met een leger van jezelf gaat rondlopen, of gewoon dat je met jezelf gaat praten ofzo.

zoiets als dit lijkt me eigenlijk best wel leuk

#105:  Auteur: Fawn BerichtGeplaatst: Do 27 Okt, 2011
    ----
Lucidion schreef:
charlottekos schreef:

zoiets als dit lijkt me eigenlijk best wel leuk

Ja, mij ook. siiw

LD4all » Lucide Avonturen

Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  :| |:
Pagina 7 van 10
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com