Heatbites Nieuwe ongekende droom :)
LD4all » Het stof waar dromen van gemaakt zijn...

#1: Heatbites Nieuwe ongekende droom :) Auteur: HeatBite BerichtGeplaatst: Di 14 Okt, 2003
    ----
kiekeboe haj, ben er lang niet geweest maar had gisteren een zo intense droom.. moest ik even kwijt ^^
een zo intens emotievolle droom zonder enige inbreng van deze wereld.
ik bevind me op een andere wereld, het lijkt op dit moment even een wereld uit één of ander computer spel.
ik loop door de wereld heen tot ik bij een soort van krater komt waar ik naar toe wordt gelokt.
een gigantische zwarte vogel, alleen uit botten gemaakt ( zwarte botten ) zweefd boven de krater uit, het laat geen emotie zien... ik voel het wel.. ik voel de gigantische troosteloosheid de incarnatie van het geen hoop hebben omringd door zwartheid het wil mij geen kwaad doen.. maar ik voel zijn verderf.. zijn.. pure 'zwartheid'.. het is overweldigend en ik moet huilen, een witte vogel van de zelfde omvang symbool van het goede voegd zich bij de scené het zelfde caliber.. de zelfde gigantische emotie van het goede omring door prachtige blauwe lucht, met een stem... een stem zoals ik nog nooit 1 gehoord heb zegt de vogel dat ik verliefd ben.
op dit moment komt de zwarte vogel tot leven en gaat er tegen in, schreeuwend met een verschrikkelijke stem.. geen liefde word getolereerd kan ik me herinneren.
de witte en zwarte vogel strijden... het gevecht is onbeschrijvelijk.. verschrikkelijk... de gigantische vleugels slaan om elkaar heen en op elkaar... overal veren... gigantische emoties komen los waarvan ik niet wist dat ik ze had.
de strijd gaat door, maar kennenlijk wint de witte het ik val met hem de krater binnen een gigantische gat met aan de wanden planken met boeken.. afgewisseld met prachtige blauwe lucht en ooievaars?
nu weet ik het zeker de witte vogel heeft gewonnen... terwijl ik val ( het voeld niet als vallen.. het voeld als heeeerlijk zweven )
hoor ik het mooiste lied wat ik ooit gehoord heb... en ik word wakker... eek2

iig.. een prachtige droom.. aub shy2

#2:  Auteur: Wouter_R BerichtGeplaatst: Wo 15 Okt, 2003
    ----
"Maar hoe groot was mijn verbazing toen ik hem met volmaakte vaardigheid een sonate hoorde spelen van een dergelijke exquise schoonheid dat het de wildste vlucht van mijn verbeelding te boven ging. Ik was in vervoering, buiten mezelf, betoverd; de adem stokte me in de keel, en ik ontwaakte. Ik greep mijn viool en trachtte de klanken die ik had gehoord vast te houden. Maar het was tevergeefs. Het stuk dat ik toen componeerde, de Duivelssonate (Trillo del Diavolo), was het beste dat ik ooit schreef, doch hoeveel minder dan dat wat ik in mijn droom gehoord had!"
Dixit Giuseppe Tartini (1692-1770)

#3:  Auteur: Wouter_R BerichtGeplaatst: Wo 15 Okt, 2003
    ----
Overigens is dit de mooiste droom die ik hier al gelezen heb...

#4:  Auteur: Repression BerichtGeplaatst: Wo 15 Okt, 2003
    ----
Het is idd een zeer mooie droom

#5:  Auteur: Dave BerichtGeplaatst: Wo 15 Okt, 2003
    ----
Schitterend beschreven! smile

#6:  Auteur: HeatBite BerichtGeplaatst: Wo 29 Okt, 2003
    ----
haha, ik vond het beschrijven eigenlijk het moeilijkste... en had het gevoel dat ik totaal tekort schoot.

#7:  Auteur: Gerben BerichtGeplaatst: Wo 29 Okt, 2003
    ----
nou mooi beschreven hoor!
Je zal ongetwijfeld wel wat details hebben weggelaten die je je later pas wist te herinneren. En bovendien weet jij het het beste want jij hebt het meegemaakt smile
Het is echt een mooie droom, vol (persoonlijke) symbolen.
Ik zou ook wel is zo'n droom willen hebben ^^

LD4all » Het stof waar dromen van gemaakt zijn...

Pagina 1 van 1
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com