EN | NL | FR

Jullie vreemdste dromen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Laatst gezien: 23-1-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2004  Reageer met quote

aha..

back to top
Wensje
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 20-8-2004
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 17 Aug, 2004  Reageer met quote

ik heb al tijdje dat ik droom dat ik net bevallen ben en dat ik het ziekenhuis uitloop met een baby
en laatst weer dat ik zwanger was eh very creepy soms

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
29
Laatst gezien: 29-12-2012
LDs:

Haha, wie weet verlang je wel heel erg naar een baby!

back to top
Wensje
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 20-8-2004
LDs:

niet dat ik weet

vind babytjes trouwens wel schattig maarja wie niet wink

back to top
Laatst gezien: 2-1-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 10 Sep, 2004  Reageer met quote

al mijn dromen zijn eigenlijk raar overspannen Ze zijn in ieder geval nooit serieus! Uit je raam kijken en ineens een mega eenhoorn zien die over water naar je toe komt rennen en dan voor het raam in een fee veranderd en een minni oma bijheeft die lijkt op een kikker is niet echt heel normaal denk ik
conclusie: geen flauw idee welke de raarste droom is whatsthat

back to top
Dawnbringer
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 15-1-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 16 Dec, 2004  Reageer met quote

Ik weet niet of dit nou mijn raarste is, maar raar is hij in ieder geval wel smile . Ik had hem een of twee weken geleden;

Het begon dat ik drie wezens zag, ergens in een ondergrondse ruimte. Ze wisten dat ze doodgingen, want 'het' kwam al dichtbij. 1 van hun zei "??? moet het overleven... als hij eenmaal weer opstaat zal de rest van ons met hem rijzen" En hij had het over een van hun drie, een appart uitziend wezen wat ik zo niet kan beschrijven. En iedereen was het er mee eens, geen twijfel over mogelijk, dat wezen moest blijven leven. Even later was 'het' er en de ondergrondse ruimte werd overstroomt door een soort van olie en de wezens stierven. Op dat moment schakel ik over en zie twee honden die nogal lijken op onze herder. Ze waren aan het rennen en hadden haast. Ze moesten ergens naartoe maar de wereld waardoor ze rende was zwart en vuil. 1 van de honden was gewond en kon niet meer verder, hij stierf en de andere bleef er kort bij staan. Maar hij ging weer snel verder, want er was haast. Op datzelfde moment opent het wezen dat moets blijven leven zijn ogen en begint zich naar de oppervlakte te graven. En als hij boven is verwisseld het beeld naar mijn eigen lichaam. De vele wezens die waren gestorven leefde weer en verzamelde zich op een grasveld tenmidde van een bos (de hond was er ook). En ik sprak een van de wezens "Is Amy er ook weer?" "ja" "ah mooi. en... grace dan misschien ook..?" "Nee sorry, dat is al te lang geleden"

Het mafste was dat wezen wat ik niet kan beschrijven... want ik heb hem best goed gezien, maar hij was echt onbeschrijfbaar XD het enige wat ik zo kan zeggen is dat hij licht van kleur was...

back to top
Keffer03
The_Dreamer
LD4all lid
Laatst gezien: 31-3-2013
LDs:

De raarste droom van me was dat ik geen controle had over mijzelf.

Ik speelde God en was ergens in ons dorp, ik was heeel kwaad en liet auto's tegen elkaar knallen, aardbevingen veroorzaken de lava spuwde uit de grond ook waren er energieballen tornado's noem maar op.

Het was wel cool maar op het laatste wist ik dat ik droomde en alles lag in puin en het raarste was ook dat ik gewoon zei Sorry mensen :D ^^

back to top
Meneer onbekend
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 15-5-2006
LDs:

Keffer, ik droom heeel vaak dat ik geen controle heb over mezelf. Zoiets heet een ND. Daartegenover staat de LD. Niet zo raar dus smile

back to top
Yasmijn
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 8-10-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 21 Dec, 2004  Reageer met quote

Ik droom eigenlijk nooit zulke spectaculair vreemde dingen. Nu ik een tijdje veel dromen hier gelezen heb, heb ik de indruk gekregen dat er veel gamers bij zitten (met door games geïnspireerde dromen) klopt dat?

Ik droom eigenlijk altijd over behoorlijk alledaagse situaties, in ieder geval over situaties die redelijk dicht bij het 'normale' blijven.

back to top
Keffer03
The_Dreamer
LD4all lid
Laatst gezien: 31-3-2013
LDs:

Yasmijn,

Dat klopt wel van die gamers. Maar ik inspireer me ook door de serie Charmed. Zoals energieballen gooien ^^

back to top
Yasmijn
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 8-10-2008
LDs:

Ik game niet en kijk haast nooit tv, vandaar mijn 'saaie' dromen waarschijnlijk wink

back to top
sterredag
daydreamer
LD4all lid
sterredag heeft een LD4all Quest gehaald!
43
Researchers
Laatst gezien: 24-6-2017
LDs: soms

vanacht sprong er een grote (dan bedoel ik dus echt een paar decimeter lang) zwarte rups uit mijn matras.

back to top
AstraalReiziger
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 14-11-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 01 Apr, 2005  Reageer met quote

Ik droomde een keer dat ik uit een angstige situatie wilde ontsnappen (die situatie waar ik over droomde heeft te maken met een privésituatie van destijds, dus zal hem niet beschrijven) en door een raam boven uit een hoog gebouw sprong om een einde aan mijn eigen leven te maken. Ik viel neer en was (zoals ik die overtuiging had althans) dood, maar ik kon nog wel zien vanuit mijn ogen, maar verder niets. Ik kon me niet bewegen, niet praten, helemaal niets. Dat duurde een paar seconden en toen werd ik wakker.

Ik voelde me die dag ook niet echt heel lekker om eerlijk te zijn.

back to top
Vinc
Paashaasszzz
LD4all lid
Laatst gezien: 16-5-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 02 Apr, 2005  Reageer met quote

Haha grin mijn absurdste droom..

Situatie: Ik en een vriendinnetje (we waren 6 of 7 ofzo), zaten verstopt achter een aantal kruiken, in een donkere/groenige kamer waarin 2 lelijke heksen zat te lachen enzo.

Eentje daarvan dat ze nu de formule voor 'stalen Joost' had gedaan.. Mijn broer heet Joost en dat ding leek ook flink op hem. Op een gegeven moment stootte dat kutwijf (mijn vriendinnetje) zo'n kruik om en moesten wij rennen voor ons leven.

We komen in een soort ronde hal met een spiraaltrap van beton (geen treden, het was gewoon glad zeg maar, als in een parkeerplaats), en we renden naar beneden, met Stalen Joost achter ons aan. Om de 200 meter ofzo staan er een soort betonnen huisjes. Klein dat we zijn verstoppen we ons in zo'n ding en metselen we het deurtje vast ( whatsthat )

Joost die staat ongeveer bij dat blok, en zit te snuffelen als een dinosaurus in Jurassic Park (die film had ik gekeken, een dag voor de droom). En dan stoot-ie ineens zijn stalen hand door dat hele blok heen, precies tussen mij en mn vriendinnetje.

Zo eindigde het, of ik kan het iig niet meer herinneren.

back to top
Vinc
Paashaasszzz
LD4all lid
Laatst gezien: 16-5-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 02 Apr, 2005  Reageer met quote

sterredag schreef:
vanacht sprong er een grote (dan bedoel ik dus echt een paar decimeter lang) zwarte rups uit mijn matras.

Dat zijn echt dingen waardoor ik niet in mijn bed zou durven te slapen zonder dat ik een nieuw matras heb... smile

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: