EN | NL | FR

Jullie vreemdste dromen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Sebastian
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 18-12-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 24 Okt, 2005  Reageer met quote

Ik zat in een film met Arnold Swartchenegger (of hoe schrijf je dat?) en ik wist dat om het hoekje in het kasteel een hinderlaag lag. Dus om deze te ontlopen ging ik in een winkelwagentje zitten en liet Arnold mij duwen en ik scheerde lang mijn vijand die me opwachtte. De vijand werd verrast en miste mij met zijn aanval, waarop Arnold hem bevocht. Later in een kamer kwam ik hem weer tegen waar ik weer tegen allemaal zombies mocht vechten. Dit deed ik door met het winkelwagentje om me heen te slaan. eh

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
29
Laatst gezien: 29-12-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005  Reageer met quote

Vannacht weer een droom gehad die het posten waard is ^^ Jammer genoeg kan ik me niet meer alles herinneren omdat ik steeds wakker werd en vervolgens weer gewoon verderging met de droom waar ie gebleven was, waardoor ik veel ben vergeten.
De droom speelde zich af in de Romeinse tijd, vol veldslagen en belangrijke gesprekken over land- en machtverdeling. Ikzelf wisselde steeds van persoon; de ene keer was ik soldaat, de andere keer was ik gewoon mezelf als toeschouwer van het hele gebeuren. Ik ga niet de hele droom posten, maar er zaten 2 stukjes in die wel in dit topic passen :D

Op dit moment ben ik soldaat. We hadden net een veldslag achter de rug en werden op een wel heel bijzonder manier beloond voor ons harde werk... Ik zal hierbij even vertellen dat ik de avond vóór deze droom naar een film was geweest waarin een man steeds 'Fuck a goat' zei, dan krijgen jullie ongeveer een idee waarom er zoiets in mijn dromen zou gebeuren en gaan jullie me niet zien als een euhw... Nou ja goed ^^ De soldaten kregen elk een geit tot hun beschikking die ze even mochten bevredigen :D Ik vond het overigens walgelijk en deed er dus niet aan mee.

Even later stond ik ergens op een enorm houten bouwwerk waar Julius Ceasar (met moderne dreadlocks 8D ) zojuist tot dood veroordeeld was. Hij stond ergens beneden te wachten op zijn strop die mijn vriendin moest komen 'brengen'. Het was de bedoeling dat ze de strop vasthield en naar beneden slingerde. Dit deed ze, en nadat ze op een niet-uit-te-leggen manier zelf nog net ontsnapte aan de dood, werd de strop om de nek van Ceasar gelegd. Hij sprong naar beneden en kwam doodleuk netjes met zijn voeten op de grond terecht; het touw was te lang of de grond was gewoon te hoog. In plaats van daar iets aan te doen, werd het gewoon opnieuw geprobeerd en opnieuw mislukte het. Dit ging zo een tijdje door, ik was ondertussen weer toeschouwer en vond het maar saai allemaal. Dus ging ik op zoek naar een Bakker Bart, ik had wel trek in een broodje ofzo smile Toen ik even later weer terug kwam, keek Ceasar me grijnzend aan. "Ja, ik leef nog!" riep hij me toe.

...Tja, die vreemde Romeinen ook :D

back to top
Liliane
LD4all lid
LD4all lid
32
Laatst gezien: 3-3-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 15 Aug, 2006  Reageer met quote

heel veel vreemde dromen gehad
maar een paar vond ik wel bijzonder.

1 zag ik een man in een soort meditatie houding voor /boven hem zag ik allemaal letters in een vreemde taal alsof hij een boek aan het schrijven was in het niks.

een andere; ik zat op een bank een meisje van in de 10 jaar zei iets tegen me over engelen dat ik ze kon ontmoeten met ze praten wanneer ik maar zou willen. overspannen

back to top
Darleen_J
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 2-3-2011
LDs: 13

BerichtGeplaatst: Wo 16 Aug, 2006  Reageer met quote

Kheb ook eens een droom gehad met ondertiteling.. Dat we met de klas in Frankrijk waren en dat twee leerlingen daarna iets moesten zeggen in het Frans voor een reportage. Wat ze zeiden klonk toch wel Frans en daar was dus ondertiteling onder. Ik wist nog dat ik dacht "Hee sinds wanneer kunnen die zo goed Frans?"

back to top
droomfrankie
LD4all lid
LD4all lid
26
Laatst gezien: 9-12-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 05 Okt, 2006  Reageer met quote

mijn droom is egt heel raaaaar......

het was dierendag, en ik had een schildpad (volgensmij)
ik was in mijn neefs straat
zijn huis had een voortent.
de binnenkant van het huis zag er uit als mijn opa huis....weird.maar ok ik liep dus dat huis binnen.
lekker eten op tafel, ik ga dus bikken (met mijn familie)
kijk ik naar de voortents (raam????)
zie ik daar twee handen zonder vel vliegen. eek2
ik schreeuw:AAAARG.
ik vroeg aan mijn moeder of ze dat ok had gezien. zij kijkt me vreemd aan en zecht dat het vast mijn verbeelding was.
toen moest ik slapen. ik lig in mijn bed, ze ik tegen mijn moeder:''Ja, het was vast mijn verbeelding.''
zegt mijn moeder heel hard:NEE!!!!!
ik:WAAAAAAAHH!!!!!.
en toen werd ik wakker.
ik was toen acht ofzo.
een paar jaar later krijg ik dezelfde droom weer! alleen nu gatt hij verder en vliegen die handen op de plaats waar mijn moeders handen had moeten zitten. aleen mijn moeder heeft geen handen en toen wed ik weer wakker.
dat laatste deel was egt verschrikkelijk.
ik wou het eigenlijk niet tegen andere seggen want ik was bang dat ik het alweer zou dromen overspannen cry

vreemdheid neutral eek2 8D

back to top
Luc
Luc-ide?
LD4all lid
26
Laatst gezien: 11-1-2011
LDs: ~12

BerichtGeplaatst: Do 05 Okt, 2006  Reageer met quote

Was dat in mijn straat of die van Robin? lachgroen

Ja die heb je me wel eens eerder verteld... lekker eng ! scared

droomfrankie schreef:
lekker eten op tafel, ik ga dus bikken

Haha grin

back to top
in lak'ech
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 9-7-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 18 Okt, 2006  Reageer met quote

Ik droomde laatst over het periodiek systeem der elementen
ik vloog erin en toen... tja:P niet echt te beschrijven. Allemaal lijpe fractels en energien en spiralen enzo. En alle scheikundige elementen overal om me heen enzo tounge2

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28
Laatst gezien: 16-9-2014
LDs: 20

BerichtGeplaatst: Wo 18 Okt, 2006  Reageer met quote

lol , dat is echt een leipe droom. Ik wou dat ik m'n dromen een beetje kon herinneren. Ik probeer het nu met een droomdagboek, maar het is nog niet gelukt.

back to top
viviones
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 4-5-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 20 Okt, 2006  Reageer met quote

Nou je kan het heus wel onthouden. Als je gaat slapen, zeg dan tegen jezelf. Vanavond ga ik mijn droom onthouden. Rustig en bedachtzaam en je zult zien dat het lukt. ^^

back to top
Luc
Luc-ide?
LD4all lid
26
Laatst gezien: 11-1-2011
LDs: ~12

BerichtGeplaatst: Za 21 Okt, 2006  Reageer met quote

Hm, ik zal mijn raarste maar ff opschrijven, hoewel je de meesten hiervan ook kan lezen in mijn dromendagboek wink5

-Ik heb wel eens in mijn vloer gezwommen
-Ik heb de wereld opgeblazen omdat ik voetbalde met een kernbom
-Mijn been was ontploft door een lading springstof whatsthat

grin

back to top
Kikkie
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-2-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 24 Nov, 2006  Reageer met quote

Een paar dagen geleden droomde ik dat ik met nog twee anderen (weet niet meer wie) in een lift stapte om naar boven te gaan. Het was een lift waarin je moest liggen en het zéér stoffige plafond kwam dan zover omlaag dat je zelfs je gezicht opzij moest draaien omdat anders je neus in het gedrang kwam. Ik zie nóg de grijze stofwolken op dat plafond dat mijn gezicht naderde. Heel benauwd gevoel, maar ik wist dat ik kon verdragen omdat ik dit al eerder gedaan zou hebben whatsthat . Inderdaad, toen de lift aankwam waar ik zijn moest, ging het plafond weer omhoog, de deuren gingen open en ik kon eruit.

back to top
luuk
LD4all lid
LD4all lid
32
Laatst gezien: 10-3-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 13 Dec, 2006  Reageer met quote

t vreemdste wat ik tot nu toe ooit heb gedroomt was een klein fragment uit een hele lange droom (die overigens ook vrij vreemd was, maar te lang om nu even uit te typen)

Ik sta in een stal met meerdere mensen we staan in t gedeelte waar de dieren normaal gesproken staan. Ik plas om de een of andere reden over de ijzeren hekken heen . Dan komen er 2 koeien langs over het looppad waar de boer normaal gesproken hoort te lopen, en een koe trekt vanaf de staldeur met zijn tong over het hek, totdat ie bij mijn plasje komt en een menselijke, zeer moeilijke uitdrukking op zijn gezicht verschijnt. ik vertelde de koe dat ik daar zojuist geurineerd heb, en hij kijkt me nog maffer aan en zegt dat hij me niet gelooft want dat het best lekker was.

einde fragment grin

back to top
mickey
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 13-11-2010
LDs: 1

BerichtGeplaatst: Di 24 Apr, 2007  Reageer met quote

Mijn raarste droom was toch wel dat ik op een bruggetje stond, met een collega (vrouwelijke) en dat ik haar schaamhaar af ging scheren... Ik vond het allemaal heel normaal. Hoe KOM ik erop?! (in RL geen gesprekken of dit soort dingen gehad, dus erg vreemd.) De droom had iets grappigs over zich.

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
30
Chat Mods
Laatst gezien: 30-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 25 Apr, 2007  Reageer met quote

mickey schreef:
Mijn raarste droom was toch wel dat ik op een bruggetje stond, met een collega (vrouwelijke) en dat ik haar schaamhaar af ging scheren... Ik vond het allemaal heel normaal. Hoe KOM ik erop?! (in RL geen gesprekken of dit soort dingen gehad, dus erg vreemd.) De droom had iets grappigs over zich.

Haha, ongeuitte verlangs?

back to top
mickey
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 13-11-2010
LDs: 1

BerichtGeplaatst: Do 26 Apr, 2007  Reageer met quote

Nee zeg!! Verre van dat! het had ook niks sexueels ofzo. Maar VREEMD was het wel, haha!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: