EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Wat doe jij het liefst in een LD??

M'n droom verkennen
32%
 32%  [ 14 ]
Vliegen
20%
 20%  [ 9 ]
Doden
0%
 0%  [ 0 ]
Sex
18%
 18%  [ 8 ]
Oefening om sterker in m'n schoenen te staan
0%
 0%  [ 0 ]
Actie opzoeken
23%
 23%  [ 10 ]
Gewoon mee dromen
0%
 0%  [ 0 ]
Humor
4%
 4%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 43

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 3Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

Auteur  Bericht 
T-Pex
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-5-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 19 Jun, 2002  Reageer met quote

Hallo dromers,

Gewoon benieuwd... smile

Droom ze,
Tim

back to top
Doris
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-7-2002
LDs:

de meeste eigelijk... maar heb voor de bovenste gestemd, m'n droom verkennen... houdt vaak ook de rest van de opties in wink

back to top
Johan S
LD4all lid
LD4all lid
36
Researchers
Laatst gezien: 13-2-2013
LDs:

Vliegen

Vliegen is nummer één. Sex is ook leuk in lucide dromen, alleen ben je meestal al wakker voor je goed bezig bent... vroeger was het eerste waar ik aan dacht als ik een LD kreeg sex, maar nu probeer ik het eigenlijk eerder te vermijden, of sta ik het mezelf pas toe als ik al een aantal andere zaken heb gedaan. Het hangt er natuurlijk ook van je droomomgeving af en wie zich daar bevindt... Denk dat het pas echt leuk wordt als je heel goed bent geworden in lucide dromen en dus heel lang lucide kan blijven zonder wakker te worden. Da's bij mij nu nog niet het geval, dus geef mij maar een zalig vluchtje!

back to top
Dolf
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 28-2-2004
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 20 Jun, 2002  Reageer met quote

Wat verstaan jullie onder "De droom verkennen". Als het alleen maar een beetje rondkijken is, dan is het wel zonde van de lucide droom dat je niks gedaan hebt.

back to top
Doris
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-7-2002
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 20 Jun, 2002  Reageer met quote

je droom verkennen is met alle mensen die je tegenkomt praten, de gebouwen verkennen, dat soort dinge... daardoor kom je ook welles terecht bij die andere dingen die je ook kan kieze.

back to top
Jeff
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 22-7-2002
LDs:

trance
BerichtGeplaatst: Ma 08 Jul, 2002  Reageer met quote

Ok Tim,

het allerleukste vind ik zelfhypnose toepassen en dan zo diep mogelijk in trance te raken en dan van daaruit mijn onderbewuste/onbewuste onderzoeken..allerlei droom onderzoekjes doen..en anders gewoon lekker van de vrijheid genieten..dus de ene keer sex de andere keer lekker met bliksem spelen..of de zwaartekracht..en soms ook heel gaaf, genieten van die prachtige vergezichten en kleuren die het uitzicht bied als ik vlieg....ben nog nooit door een vliegtuig onderuit gevlogen in een ld...lol..of door een man in een blauw strak zittend pak met rode laarzen en een rode cape...ach ja wie weet komt dat nog... :D

Jeff

back to top
zandvrouw
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 31-8-2003
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 09 Jul, 2002  Reageer met quote

Hangt er van af waar ik mee bezig ben. Paar jaar geleden heb ik vooral veel aandacht besteed aan vliegen, hoe ik dat precies deed, hoe de luchtlagen zijn opgebouwd, grotere hoogtes (tot extreme hoogtes), mezelf leren te verplaatsen zonder te vliegen. Maar ook het verkennen van de droomwereld, kan ik dingen proeven, hoe smaakt het, hoe voelt iets, is water net zo nat en koud, dat soort dingen. Kan ik iemand bereiken dmv droomtelepathie. Ook het veranderen van de droomomgeving of het nauwkeurig in me opnemen van de details is iets dat ik veel doe.
Het komt ook voor dat ik iets doe wat ik in het dagelijkse leven niet kan. Zoals rolschaatsen. (Ja, ik ben Miss Onhandigheid herself wink ) Eigenlijk zou ik dan meteen de dag daarna die dingen onder mijn voeten moeten binden want ik ben er van overtuigd dat als je het in je droom oefent het overdag een stuk makkelijker gaat. (helaas breek je overdag ook makkelijker een been)
Gebruik mijn luciditeit ook soms om sex te hebben maar op de een of andere manier word ik net als het echt boeiend begint te worden wakker (grrrrr paar weken geleden nog, door de wekker... grrr )
Soms check ik mijn vijanden uit en praat met ze, of praat met andere wezens (mensen of dieren) in mijn droom om meer te leren over lucide zijn of meer te leren over mezelf. Soms ook gewoon voor mijn lol trouwens! De laatste tijd echter besluit ik ook om de droom gewoon verder te dromen en maar te zien wat er gebeurd..
Dat soort dingen. En nu ik er zo eens over na zit te denken geloof ik dat ik die sex maar weer eens ga proberen, dit keer zonder de wekker te zetten :DD ..... zucht...

back to top
Mirielle
Your Perfect Enemy
LD4all lid
Laatst gezien: 4-2-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 12 Okt, 2003  Reageer met quote

Ik ben minderjarig dus sex valt voor mij af... heb ik ook geen behoefte aan op dit moment Droom verkennen lijkt me best leuk maar vliegen is voor mij de absolute topper. Heb ik altijd al willen doen, dus als ik de kans krijg doe ik het. Helaas helaas, ben nog nooit hoog lucide geweest. cry

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Researchers
Laatst gezien: 11-6-2013
LDs: driemiljard

hehe, doden is ook niet erg populair (gelukkig) ^^
Misschien iets meer als je het verandert in vechten want dat vind ik altijd wel leuk om te doen in een LD. Ze zijn toch niet echt en je kan alles doen wat je wil grin
Doden is ook niet bepaald iets wat je IRL mist hm? neutral

back to top
Laatst gezien: 2-1-2005
LDs:

vlieg, vlieg, vliegen smile engel2
seks is ook nie verkeerd ^^

back to top
Iez
bibbediebabbedieboe!
LD4all lid
Laatst gezien: 19-8-2009
LDs:
Woonplaats: Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland, Europa, de Aarde, het Heelal, Dromenland

Ik vind veel dingen leuk om te doen, gewoon een beejte meedromen is soms wel lachen, oefeningen voor het wakkere leven lijken me ook leuk, mijn droom verkennen vind ik ook heel cool maar het allerleukst blijft toch... Vliegen!! 8D Maar kan heel goed tegelijk met de andere dingen, in mijn droomwereldje is het namelijk de normaalste zaak van de wereld dat je gewoon inplaats van loopt of fietst zachtjes vliegt dichtbij de grond om ergens te komen... ^^

back to top
koffie
Gast

LDs: enkele

Vakantie boeken!

Jeff

back to top
Wouter_R
droogstoppel
LD4all lid
Researchers
Laatst gezien: 6-12-2010
LDs:

koffie schreef:
Vakantie boeken!

Jeff

lach2
Op vakantie gaan!

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid
Laatst gezien: 5-7-2012
LDs: pffftt...

BerichtGeplaatst: Ma 13 Okt, 2003  Reageer met quote

Op vakantie zijn! ^^

tounge1

oh.. en ja, verkennen vindt ik het leukst uit het lijstje, maar meestal heb ik een combinatie uit meerdere dingen. Bijvoorbeeld verkennen EN vliegen.

back to top
Laatst gezien: 23-1-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 13 Okt, 2003  Reageer met quote

jeej ik ben niet de enige die humor heeft gestemd maar waarom
gewoon lol
om bij een groepje mensen te gaan staat en dan je tong vastpakken en heeeeeeeeeel ver uitrekken
of een beetje over mensen heen vliegen en een leuk liedje zingen
zoals ik al heb gezecht maar dan anders
uuuhm
je t shirt uittrekken en daaronder zit dan nog een t shirt
en dan dat weer uittrekken en dan weer en weeer en weer
lijkt me echt lol
je kan ook een flof gaan maken ik weet ook niet wat dat is (laat je fantasie de vrije loop)
enne graaf een gat in de grond en bedek het met bladeren en dan laat je mensen er overheen lopen
HAHAHHAAHHA die is oud
neutral
jaa ik weeet het
als een mens richting een lantaarnpaal loopt moet je op je vingers fluiten
dan kijken ze om en lopen ondertussen door ze botsen dan tegen die lantaarnpaal op
(wat ben ik weer ondeugend vandaag)
HAAHAHHAHHAH :D
ok ik ben weer leeg

+>Baziej<+

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 3Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.