EN | NL | FR

Iets onverklaarbaars meegemaakt

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Dannydeman
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 5-9-2007
LDs:

Iets onverklaarbaars meegemaakt
BerichtGeplaatst: Za 02 Jun, 2007  Reageer met quote

Een tijdje geleden, 2 maart, heb ik iets vreemds meegemaakt in de nacht. Het is een erg lang verhaal, maar zeker de moeite waard. Heb nog steeds geen duidelijke antwoorden, en voor mij blijft het onverklaarbaar. Heb het daarna nooit meer meegemaakt maar ben nog steeds opzoek naar een antwoord.

Dit is het verhaal:

Het was vrijdagnacht, een normale nacht. Ik lag in bed en werd opeens wakker van de geluiden die mijn vriendin maakte in haar slaap. Ik sliep met oordoppen in, dus het geluid was redelijk hard. Even later veranderde de sfeer, ik hoorde geluiden alsof er iemand op de kamer rondliep. Ik dacht zelfs de slaapkamerdeur te horen. De verontrustende geluiden gingen een tijdje door. ..

LEES VERDER
http://www.u-subjects.nl/content/view/186/30/

Ben benieuwd wat jullie er van zeggen.

back to top
Tomara
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-8-2008
LDs:

Als je half slaapt kun je hallucineren. Ik zag maanden terug een TV in de hoek van mijn kamer hangen. En een paar dagen terug zag ik de sportschoen van mijn zusje boven mijn hoofd zweven.

back to top
Dannydeman
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Ik was voor me gevoel heel erg wakker...En ben niet gevoelig voor hallucinaties. Heb bovendien nog op de klok gekeken en me bewust afgevraagd waarom m'n vriendin zo onrustig sliep smile

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28
Laatst gezien: 2-10-2013
LDs: 20

Ik heb een aantal jaar geleden een keer een hele vuurzee om mee heen gezien en het gevoel gehad dat ik naar school was, terwiijl het de eerste dag van een vakantie was. Maar ik voelde die vlammen niet echt .

back to top
Nocebo
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 6-10-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 07 Jun, 2007  Reageer met quote

Als ik eerlijk ben heb ik geen idee wat het geweest zou kunnen zijn, maar ik zal eens een gok doen. De drie mogelijkheden lijken me alledrie ook goed mogelijk. Aangezien de aanraking een vriendelijk gevoel had denk ik niet dat als het een entiteit was het je kwaad wou doen. Ik kon niet uit je artikel halen of je tijdens de ervaring wel of niet verlamd maar je hebt het er wel over in de 3 mogelijkheden. Misschien was het geen geest maar een beginnende uittreding? dan zou de verlamming iniedergeval goed kunnen. En misschien stond je gids dan wel naast je, maar misschien ook niet. Ik weet het niet en dit is meer slap geneuzel dan een goed antwoord maar ik vind het wel interesant smile

p.s. misschien waren het wel aliens die je kwamen ontvoeren wink5

back to top
Dannydeman
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 07 Jun, 2007  Reageer met quote

Ik was niet verlamd voor zover ik weet. Ik lag daarentegen wel stil, maar dat was i.v.m. angst. Maar weet zo goed als zeker dat ik kon bewegen wanneer ik wou, heb namelijk ook nog op de klok gekeken. Heel kort daarna (paar seconeden) begon het hele gedoe namelijk.

Was eigenlijk te bang om hetgeen wat mij bang maakte aan te kijken, vandaar ik rustig afwachtte tot alles weer rustig was. Achteraf heb ik hier geen spijt van, want heb het gevoel dat dit de bedoeling was.

back to top
Drahcir
LD4all lid
LD4all lid
34
Laatst gezien: 18-9-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 06 Aug, 2007  Reageer met quote

Ookal zeg je dat je niet verlamd komt het erg over aĺs een kanashibari. De heb ik erg vaak vooral ten tijde dat ik erg met Lucide Dromen bezig ben.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kanashibari

Soms ben ik niet verlamd en ik kan altijd sowieso mijn hoofd bewegen. (door te schudden met mijn hoofd kan ik eruit komen). Ook voelt het niet als een droom aan.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: