EN | NL | FR

LD4all Quest 47: Het geluid van LD4all

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
30
Chat Mods
Laatst gezien: 30-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 29 Sep, 2011  Reageer met quote

Auteur: Ansie ansie, Geïnspireerd door: Fawn en Lucidion

Elke maand, op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.

klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

Het geluid van LD4all

Tijdens deze Quest kun je je muzikale creativiteit op de vrije loop laten! Het is de bedoeling dat je in een lucide droom een stuk van een groter muziekstuk maakt. Dit kun je doen door in je droom een bepaald instrument te bespelen, maar bijvoorbeeld ook door muziektekst te schrijven. Het is aan jou hoe je deze Quest invult smile. Het thema is LD4all en beschrijf achteraf wat voor muziek je hebt gecomponeerd. Misschien maken we met zijn allen wel een prachtig stuk!

Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen
  • Word lucide ( )
  • Maak een muziek stuk, pak een instrument, pen of iets anders en wees creatief!
  • Post je droom in dit topic. (Een link naar je DD is toegestaan maar je moet in dit topic vermelden dat je geslaagd bent.)
  • Beschrijf in dit topic wat voor muziek je hebt gemaakt.

Wees duidelijk of je vind dat je de Quest gehaald hebt, je mag het zo vaak proberen als je zelf wil. De vleugels moet je zien als een beloning voor jezelf en pasQuale geeft de vleugels dan ook alleen als je zelf het gevoel hebt dat je geslaagd bent. Dit doet ze past aan het eind van de maand, wees dus alsjeblieft geduldig ^^

Voorbereidingen/Incubatie
Voor je naar bed gaat of terwijl je je LD techniek aan het doen bent: (WILD/WBTB/MIDL, etc):
  • Breng je gedachten naar de Quest
  • Bedenk hoe je muziek wilt gaan maken, kies een instrument,
  • Lees andermans pogingen voor inspiratie, misscien kun je een muziekstuk aanvullen?

Post je resultaten, of je nou het gevoel hebt dat je geslaagd bent of niet, in dit topic. smile
Veel succes & veel plezier!

droom

Laatst aangepast door Ansie op Wo 02 Nov, 2011, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
menno215
LD4all lid
LD4all lid
25
Laatst gezien: 25-11-2012
LDs: al aardig wat

BerichtGeplaatst: Zo 02 Okt, 2011  Reageer met quote

leuke Quest. ik ga in ieder geval m'n gitaar bespelen grin

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Di 11 Okt, 2011  Reageer met quote

Dit lijkt me een leuke quest, ik speel in RL gitaar, ik vraag me af hoe dat klinkt als ik droom smile Nu nog hopen op een mooie lucide droom waarin ik een gitaar vind.

Spullen maken uit het niks lukt me nog niet helemaal. Ik wou vliegen (ook dat lukt me niet helemaal) dus zei ik tegenmezelf op dat grasveld staat iets waarmee ik kan vliegen. staat er een vrachtwagen

Maar, als er dus geen gitaar is, hoe kom ik daar dan aan?

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
30
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 11 Okt, 2011  Reageer met quote

Open een kist, een deur of iets ander en wees er van overtuigd dat je gitaar daar is!
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd hoe luchtgitaar in een droom klinkt

back to top
menno215
LD4all lid
LD4all lid
25
Laatst gezien: 25-11-2012
LDs: al aardig wat

BerichtGeplaatst: Wo 12 Okt, 2011  Reageer met quote

precies, of misschien kun je in je droom naar de plaats gaan waar je in het echt ook je gitaar hebt staan ( je kamer bijvoorbeeld ) grote kans dat hij er in je droom ook staat.

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Za 15 Okt, 2011  Reageer met quote

Haha, ik had een ND waarin ik midden in een winkel stond en moest wachten op mijn vader en ik wou gaan gitaarspelen, ik vond alletwee mijn gitaren achter een kleedingrek. Jammer genoeg was ik niet lucide.

Edit: Ik was zo dichtbij sadblauw Ik had me al naar mijn kamer geteleporteerd om mijn gitaar te pakken maar toen zag ik een spiegel en werd ik afgeleid, ik dacht dat de spiegel klopte (mijn luciditeit was wat lager) ik had in het 'echt' geen broek meer aan en in de spiegel zelfs alleen maar ondergoed maar dat viel me niet op. Toen probeerde ik mijn hoofd door de spiegel te duwen, dat lukte niet helemaal, hij gaf maar een klein beetje mee alsof hij was gemaakt van een dik vlies. Toen besloot ik om mezelf te veranderen als ik er niet raar uit xag. Ik wilde me dus groen maken en allemaal bulten en wratten op mijn gezicht geven. Ik deed mijn ogen dicht en voelde mijn gezicht veranderen. Ik deed mijn ogen weer open maar ik was opgestaan dus ik kon niet meer in de spiegel kijken. Ik deed mijn ogen weer dicht zodat ik kon gaan zitten maar toen werd ik wakker. Na de spiegel wou ik de quest gaan doen, maar ik vind het wel cool dát ik wat deed smile

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Vr 21 Okt, 2011  Reageer met quote

Ik werd vannacht best raar, maar muzikaal lucide vond ik:
Ik liep door een stad en wilde heel hard zingen. Maar ik kan helemaal niet zingen dus ik dacht: laat ik een mooie stem kopen bij de muziekwinkel. En toen besefte ik dat dat helemaal niet kon en werd ik lucide wink5
Ik heb eerst de man van de muziekwinkel gevraagd om me aan het lachen te maken (is hem gelukt) daarna ging ik naar de disco en ben naar een box gegaan. Daar ben ik nummers gaan skippen. Het waren gewoon disconummers ik heb geen idee welke.ze waren wel heel goed. Ik heb toen de bas heel hard gezet en ben gaan dansen. Heb ik nu muziek gemaakt in een LD?

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
31
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 21 Okt, 2011  Reageer met quote

Oh, je aan het lachen laten maken is een leuk idee voor een LD (of quest). Kun je onderzoeken wat je onbewuste humor is, haha. :D

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Za 22 Okt, 2011  Reageer met quote

Kyata schreef:
Oh, je aan het lachen laten maken is een leuk idee voor een LD (of quest). Kun je onderzoeken wat je onbewuste humor is, haha. :D

Ik stem voor. mrgeen

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Wo 26 Okt, 2011  Reageer met quote

ja het is wel lachen ja dat je het eigenlijk zelf bedenkt :D idd eigenlijk wel grappig voor een quest

back to top
Qu
in stilte aanwezig
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
46
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 25-10-2019
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 01 Nov, 2011  Reageer met quote

heb nog geen tijd gehad om een nieuwe Quest te posten en de Quest elfjes ( lees LD4all mods grin ) hebben er ook nog geen tijd voor gehad om een nieuwe te maken dus nog even geduld allemaal voor de nieuwe Quest.

In de tussentijd gaat deze gewoon door dus als je hem voltooid voordat de nieuwe Quest geplaatst is krijg je alsnog je vleugels colgate

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
30
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 02 Nov, 2011  Reageer met quote

back to top
Qu
in stilte aanwezig
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
46
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 25-10-2019
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 06 Nov, 2011  Reageer met quote

@dj-girl: je hebt de Quest gehaald als jij zelf vind dat je hem hebt gehaald. Dus laat even weten (via PM) of je vind dat je vleugels verdiend hebt.

Ik kan geen vleugels uitdelen deze keer (behalve aan dj-girl als zij vindt van wel ^^ ).

Ansie heeft inmiddels de nieuwe Quest al gepost, heel veel succes ermee iedereen! colgate

En sorry dat het deze keer wat langer duurde dan normaal.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: