EN | NL | FR

toeval?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Nr1
LD4all lid
LD4all lid
28
Researchers
Laatst gezien: 20-7-2008
LDs: 18

toeval?
BerichtGeplaatst: Vr 21 Sep, 2007  Reageer met quote

oke, dit is vast al vaker gevraagt maar toch wil ik graat reacties horen en meningen.

Ik had een droom over dat ik te laat zou komen voor een feestje van een vriendin.
diezelfde dag deelde zij uitnodigingen uit voor haar feestje.
ik had geen idee wanneer zij jarig is en dat ze een feestje zou geven.
is dit gewoon puur toeval of zit er meer achter?

groeten Nr1

back to top
FlixDreamer
Musicaddict
LD4all lid
FlixDreamer heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Researchers
Laatst gezien: 11-5-2012
LDs: 4

BerichtGeplaatst: Za 22 Sep, 2007  Reageer met quote

Voorspellende droom? ^^

back to top
Nr1
LD4all lid
LD4all lid
28
Researchers

ja dat dacht ik ook maar ik weet niet zogoed of ik er wel in moet geloven..

back to top
BaXiess
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 8-9-2009

dit heb ik 2 dagen geleden ook gehad :O
ik droomde dat iemand op school het zelfde vest als mij had gekocht en droeg.. toen de volgende dag zag ik daadwerkelijk iemand op school lopen met het zelfde vest als ik.. Dit was de eerste keer dat iemand anders datzelfde vest als mij had.. al was het in de droom een vriendin van me en in het echt een persoon die ik niet kende.

maar ik geloof zelf niet in voorspellende dromen maar ik zou hier geen uitleg voor kunnen geven *-)

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28
Laatst gezien: 2-10-2013
LDs: 20

BerichtGeplaatst: Zo 23 Sep, 2007  Reageer met quote

BaXiess schreef:
ik droomde dat iemand op school het zelfde vest als mij had gekocht en droeg.. toen de volgende dag zag ik daadwerkelijk iemand op school lopen met het zelfde vest als ik.. Dit was de eerste keer dat iemand anders datzelfde vest als mij had.. al was het in de droom een vriendin van me en in het echt een persoon die ik niet kende.

maar ik geloof zelf niet in voorspellende dromen maar ik zou hier geen uitleg voor kunnen geven *-)

Misschien had je onbewust, die persoon al een keer met dat vest gezien. Nu je het zelf had gekocht kreeg je er een droom over, omdat ergens in je onderbewustzijnde die herinnering nog zat?

back to top
BaXiess
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 8-9-2009

BerichtGeplaatst: Zo 23 Sep, 2007  Reageer met quote

nee ik weet zeker dat ik diegene nog niet met dat vest had gezien en ik had dat vest al een maand voor die droom gekocht

back to top
Nr1
LD4all lid
LD4all lid
28
Researchers

BerichtGeplaatst: Za 29 Sep, 2007  Reageer met quote

Bastiaan schreef:
BaXiess schreef:

Misschien had je onbewust, die persoon al een keer met dat vest gezien. Nu je het zelf had gekocht kreeg je er een droom over, omdat ergens in je onderbewustzijnde die herinnering nog zat?

dat dacht ik dus ook over dat feestje.. misschien had ik iemand erover horen praten de dag ervoor maar dat ik niet echt ernaar luisterde maar dat ik onbewust toch had opgenomen dat ze een feest zou geven.. ik weet wel zeker dat ik het niet gehoort heb.. maarja wie geloof ik nou, mn bewust zijn of mn onderbewust zijn smile

back to top
Dirk
Hoi :)
LD4all lid
34
Researchers
Laatst gezien: 7-7-2018
LDs: nee, dank je

BerichtGeplaatst: Wo 03 Okt, 2007  Reageer met quote

Maar het kan ook gewoon toeval zijn smile Het hóeft geen reden te hebben. Elk jaar onthou je misschien wel 100 of 200 dromen. Allicht dat er eentje tussen zit, waarvan een bepaalde gebeurtenis op een vreemde manier verband houdt met wat er de volgende dag allemaal gebeurt (er gebeuren elke dag immers wel 1000 dingen wink5 ). Het zou gek zijn als dat nooit gebeurde!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: