EN | NL | FR

donkere luchten

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
dreamer2012
LD4all lid
LD4all lid
35
Laatst gezien: 6-12-2007
LDs:

donkere luchten
BerichtGeplaatst: Ma 03 Dec, 2007  Reageer met quote

dag allemaal,

de laatste tijd zijn er altijd donkere luchten boven mij...de ene keer heb ik het gevoel dat het mij wat wil aandoen, maar soms heb ik er ook een bepaalde macht over...en dan maakt het me niet bang..jammer genoeg zit ik weer in een fase dat ik weer veel nachtmerries krijg...maar zolang ik de ld kan zijn kan ik het redelijk onder controle krijgen...soms lukt het me ook niet, maar dan laat ik dingen gewoon gebeuren..en probeer ik er kalm onder te blijven.

groetjes dreamer2012...

back to top
Nr1
LD4all lid
LD4all lid
28
Researchers
Laatst gezien: 20-7-2008
LDs: 18

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007  Reageer met quote

lucide dromen kunnen het probleem van nachtmerries idd vaak wel oplossen.
veel succes ermee!

back to top
Lizziegirl92
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 17-8-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 09 Dec, 2007  Reageer met quote

je kunt proberen om het licht te laten worden:P is lastig maar het doorbreekt in ieder geval wel het beknelde gevoel denk ik. of wakker worden natuurlijk:)

back to top
Spiritech
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 3-10-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 11 Dec, 2007  Reageer met quote

Je gevoelens van veiligheid en zekerheid zou je jezelf kunnen creëren door in een of ander holletje van geborgenheid te kruipen terwijl er van buiten juist een "dreiging" is waar je lekker veilig voor bent. Daardoor heb je voor gevoelens van geborgenheid jezelf aangeleerd dat daar flinke donkere luchten bij zouden moeten horen.

In je dromen uit dat zich door bij het zien van een donkere lucht maar beter een soort reactie te vertonen alsof het onweert, of flink regent. Dan heb je dus op dat moment een behoefte aan geborgenheid. De donkere luchten zouden juist erger worden als je je meer in de openheid zou begeven in de droom.

Het kan dus helpen je andere zekerheden te creëren dan je warme nest, of andere "pantsers" voor allerlei "dreigingen" of "zwaar weer" maar meer werken aan het voorkomen ervan. In sociale zin zou het kunnen wijzen op een idee dat je sociaal wat te weinig geborgenheid, thuis of erbij horen ervaart. Zeker weet ik dat niet dus dat is aan jou om het beste over jezelf te weten.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: