EN | NL | FR

wat is het mafste dat je ooit beleefd hebt in een droom?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Lizziegirl92
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 17-8-2008
LDs:

wat is het mafste dat je ooit beleefd hebt in een droom?
BerichtGeplaatst: Zo 09 Dec, 2007  Reageer met quote

voor mij is dat dat ik een keer droomde dat er inbrekers waren in ons huis. ik droomde dus dat ik wakker in mijn bed lag, dus het was heel realistisch. de inbrekers merkten dat ik niet sliep en kwamen op me af, ik was doodsbang. eentje duwde me om een of andere reden heel stevig tegen mijn matras aan, en dat voelde zo echt! ik was toen ik echt wakker was er nog een tijdje van overtuigd dat er echt inbrekers waren geweest...

back to top
Luc
Luc-ide?
LD4all lid
26
Laatst gezien: 11-1-2011
LDs: ~12

BerichtGeplaatst: Ma 10 Dec, 2007  Reageer met quote

Oei, dat is eng tounge2 Het mafste bij mij was dat ik eens in mijn vloer gezwommen heb, zoals in die 7up reclame. Dat was echt cool maar ook heel raar :D en er voer ook een bootje op/in mijn vloer.

back to top
Ambsi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-2-2015
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 15 Dec, 2007  Reageer met quote

Vast niet het mafste, maar wel iets heel erg mafs:
Dat we Antarctica op gingen blazen met nitriet.

back to top
WhiteMirror
Pre-release
LD4all lid
28
Laatst gezien: 19-3-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 17 Dec, 2007  Reageer met quote

ik had wel eens gedroomd dat mijn kamer veranderde in soort kubus waar ik in zat. ik liep er gewoon wat rondjes in te lopen. op een gegeven moment werd mijn "kamer" een kwartslag gedraaid waardoor ik gedwongen werd om op mn "zijmuur" te lopen. ondertussen bleef alles gewoon recht staan, ik was de enige die last had van deze draaing.. net toen ik een beetje begon te wennen aan het muur-lopen. werd mijn kamer weer een stuk gedraaid.. waardoor ik op mijn plafond liep. dit ging een tijdje zo door. tot dat ik er achter kwam dat mijn deur er ook nog steeds was. ik stapte door mijn deur en viel in een "diepte" toen werd ik wakker XD .. egt.. heel vaag:P

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
30
Chat Mods
Laatst gezien: 30-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 18 Dec, 2007  Reageer met quote

WhiteMirror schreef:
ik had wel eens gedroomd dat mijn kamer veranderde in soort kubus waar ik in zat. ik liep er gewoon wat rondjes in te lopen. op een gegeven moment werd mijn "kamer" een kwartslag gedraaid waardoor ik gedwongen werd om op mn "zijmuur" te lopen. ondertussen bleef alles gewoon recht staan, ik was de enige die last had van deze draaing.. net toen ik een beetje begon te wennen aan het muur-lopen. werd mijn kamer weer een stuk gedraaid.. waardoor ik op mijn plafond liep. dit ging een tijdje zo door. tot dat ik er achter kwam dat mijn deur er ook nog steeds was. ik stapte door mijn deur en viel in een "diepte" toen werd ik wakker XD .. egt.. heel vaag:P

Inderdaad XD

back to top
c0rine
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 9-10-2008
LDs: 20

BerichtGeplaatst: Wo 19 Dec, 2007  Reageer met quote

WhiteMirror schreef:

Doet me denken aan de film "Cube".

back to top
bruchik
LD4all lid
LD4all lid
26
Laatst gezien: 10-9-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 20 Dec, 2007  Reageer met quote

Ik was ooit eens wakker aan het worden en ik droomde dat men reclame maakte over het enige echte zwaard van frodo. Het was een beetje zoals die tv shopping programmas.

back to top
krikke321
Nieuw lid
Nieuw lid
29
Laatst gezien: 10-5-2008
LDs: 2

BerichtGeplaatst: Za 12 Apr, 2008  Reageer met quote

Ik heb ooit eens gedroomd dat ik aan het werken was in de garage. Opeens ging de garagepoort open. 3 eskimos kwamen binnen en namen mijn mee op straat. Via een soort magische poort namen ze mij mee naar hun wereld. Toen ik daar aankwam waren de eskimos in indianen veranderd en stond ik in het midden van hun kamp ergens in de woestijn. Daar heb ik wat zitten wandelen, sigaartje gedaan met een indiaan en wat gebabbeld. Was heel bizar en zeer leuk! tounge1

back to top
Sebassie
Beginnend Dromer
LD4all lid
27
Laatst gezien: 1-1-2011
LDs: Rond 9.00 am

BerichtGeplaatst: Ma 01 Feb, 2010  Reageer met quote

Even oude topics uit de sloot halen

Ik heb ooit gedroomd dat 2 figuren uit een anime serie (Renji en Ichigo, Bleach) hun tanden aan het poetsen waren met een elektrisch scheerapparaat. Op een gegeven moment raakte 1 van hen zijn tandvlees, en ik voelde de pijn. (verder bestond ik niet in die droom). Hierna veranderden ze de scheerapparaten in hun zwaarden die ze in de serie hadden, maar ze hadden 'gepoetst' met elkaars zwaarden, en dat vonden ze onhygiënisch. Hierna werd ik wakker.

Maf genoeg? smile

back to top
martijntjuh007
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 14-3-2010
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Ma 01 Feb, 2010  Reageer met quote

dit is vast niet het mafste ofzo:P

maar ik had vannacht gedroomd dat ik een first person shooter zat. Het was een combi van de graphics van call of duty en de abilities van halo. Heel vaag ik kon ook in voertuigen racen en dan ging het in een keer naar third person. verder zag ik alles heel game achtig. Ik moest om bij level 3 te komen inspector nicky overhalen ja dat was een gast:P en hij praate ongelovelijk vaag maar toen ik dat gedaan had hoefde ik niet meer in me eentje rond te lopen maar mocht ik nog 2 andere lui meenemen jammer genoeg werd ik toen wakker het was best spannend met heel veel actie.

back to top
Sirenjudith
LD4all lid
LD4all lid
Sirenjudith heeft een LD4all Quest gehaald!
40
Laatst gezien: 20-8-2015
LDs: aardig wat

Harig knuffelbeest
BerichtGeplaatst: Do 04 Feb, 2010  Reageer met quote

Heb in mijn leven veel gekke dromen gehad, maar deze was wel heel bizar:

Ben thuis met mijn vriend. Wij zijn 2 hele grote harige lieve zachte knuffelbeesten met van die grote plastic ogen met zwarte balletjes erin die in alle richtingen meerollen met elke beweging.. Ik ben een knalroze knuffelbeest en W. een knalblauwe. We zien er heel melig uit + voelen ons ook heel melig en vrolijk. We hebben echt een groot muppet-gehalte......

hugs

back to top
Maeve
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 17-1-2015
LDs: 6

BerichtGeplaatst: Vr 05 Feb, 2010  Reageer met quote

Haha leuk om al die maffe dingen te lezen, volgens mij heb ik nooit een ""gewone"" droom, bijna al mijn dromen zijn maf, wel leuk!!

back to top
Laatst gezien: 6-5-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 16 Feb, 2010  Reageer met quote

lach2 om de harige knuffelbeesten

Een van mijn mafste dromen blijft nog steeds die waarin ik een tomaat achtervolgde tijdens een FA...

Amaryllis: Was ik daarnet niet wakker? Waar is de kat? En waarom achtervolg ik nu een komkommer?
Tomaat (boos): Wel opletten hé, ik ben een tomaat!
Amaryllis: Hmm. Goed dan. Ben je echt zeker dat ik niet droom?
Tomaat: Volg me gewoon!
Ik volg de tomaat door het labyrint. Het is een soort jungle-moestuin.
Tomaat: Ok, we zijn er. Open je ogen.
Amaryllis: Had ik dan mijn ogen dicht?
Tomaat: Ja, je droomde.
Voor mij ligt een oneindigheid aan aardbeien: ik begin er van te snoepen. Heerlijk!
Een framboos komt naar ons toe gelopen. Ze is razend: VERRADER! Schreeuwt ze tegen de Tomaat.
Tomaat *lacht boosaardig*

back to top
23
Laatst gezien: 19-4-2011
LDs: 6 :D :D

BerichtGeplaatst: Wo 31 Mrt, 2010  Reageer met quote

ik droomde dat er 2 vrienden van mij beneden zaten, dus ik ging naar boven om een speeltje uit een schatkist te halen, maar mn vader zei dat ik snel moest zijn want dan zou over 3 seconden het licht uit gaan, ik naar beneden renne (twas al donker ) en mn vrienden waren weg, nu zat er een spook een biertje te drinken, hij kwam op me af en zij, IK KOM JE HALEN! dus ik ging bij mijn vader op zn nek zitten en in deze "gevechts formatie" versloegen we het spook!

ja dit droomde ik toen ik 6 was wink5

back to top
Laatst gezien: 6-5-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 31 Mrt, 2010  Reageer met quote

Hey LDLevi, welkom op het forum! ^^

inderdaad een maffe droom! moest wel lachen met je spook lach1

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur