EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

LD4all Quest 15: Februari - Stop de Tijd!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 2Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Auteur  Bericht 
Qu
Founder
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
44
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 15-11-2017
LDs:

LD4all Quest 15: Februari - Stop de Tijd!
BerichtGeplaatst: Zo 01 Feb, 2009  Reageer met quote

LD4all Quest 15: februari: Stop de Tijd!
Auteur: pasQuale

Elke maand, op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.

klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

Stop de Tijd!
idee van: Winter Depths (Engelse LD4all)

Toen ik deze suggestie las in het Engelse Quest suggestie topic, moest ik denken aan Ti-ta-tovenaar. ("Dan doe ik dit, en alles staat stil"). OK, misschien ben ik te oud Zij kon de tijd stoppen door in haar handen te klappen.

Tijd is een illusie, en zeker in een LD. Dus in deze Quest moet je de tijd stoppen. Kijk of je met de Tijd kunt spelen, langzamer maken, of juist fast fowrward. Maar de Quest is om de Tijd stil te laten staan.

Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen

• Word lucide ( )
  • Stop de Tijd!
  • Post je droom in dit topic. (Een link naar je DD is toegestaan maar je moet in dit topic vermelden dat je geslaagd bent.)

Wat er gebeurt wanneer je de tijd stopt is onbekend, dus er is geen regel die bepaald wanneer je bent geslaagd. Het kan zijn dat alles om je heen stilstaat, maar er kan ook iets heel anders gebeuren. Uiteindelijk ben jij zelf - de dromer - die bepaalt of je succesvol was of niet.

heel veel succes!

Wees alsjeblieft duidelijk of je het gevoel hebt dat je de Quest gehaald hebt en je vleugels wilt verdienen. Je kunt het ook nog eens proberen. De vleugels zijn een beloning voor jezelf.

Iedereen die zijn vleugels verdiend heeft, zal ze aan het einde van de Quest krijgen smile. Wees dus alsjeblieft geduldig.

Suggesties om de tijd te stoppen:
  • Gebruik een afstandsbediening
  • laat de klok stilstaan
  • gebruik je fantastische tijd-stop-krachten en roep:STOP DE TIJD!
  • gebruik een methode van iemand in een boek/film die de tijd kan laten stoppen

Voorbereidingen/incubatie
Voordat je naar bed gaat of terwijl je je incubatie techniek uitvoert. (WILD/WBTB/MILD, etc):

• Neem je voor deze Quest te gaan ondernemen.
  • Besluit alvast wat je gaat doen om de tijd te stoppen.

Post je resultaten, of je nou het gevoel hebt dat je geslaagd bent of niet, in dit topic. smile

Veel succes & veel plezier!

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Researchers
Laatst gezien: 25-10-2017
LDs:

Deze zie ik volledig zitten! colgate

back to top
53
Laatst gezien: 21-11-2010
LDs:

Deze quest is vet (H). Hier ga ik echt heel veel m'n best voor doen om t voor elkaar te krijgen.

back to top
Antoni
vrijheidsstrijder
LD4all lid
31
Laatst gezien: 2-7-2011
LDs: vroeger veel

Klinkt leuk. Ik kan me herinneren dat ik het ooit gedaan heb. Of dat een lucide droom was of een normale droom, dat weet ik niet meer. Zelfs het hoe en wat ben ik vergeten. Sterker nog: het zou zo kunnen zijn dat ik het me uit een film, een boek of mijn weelderige fantasie herinner. Hoe dan ook, ik ga een poging wagen.

back to top
Miss Und@ztood
LD4all lid
LD4all lid
Miss Und@ztood heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 13-4-2010
LDs:

Deze ga ik zeker uitproberen! Helaas heb ik het er nog steeds moeilijk mee lucide te worden, maar ik ga me inzetten! :D

back to top
Johan`
LD4all lid
LD4all lid
24
Laatst gezien: 23-2-2009
LDs: pff...

Pff.....

Heb een keer een nachtmerrie gehad dat hierop lijkt; de tijd en alles stond stil. Had die avond een film gezien waarin dat gebeurde.

Ben benieuwd of het me lukt om alles stil te zetten. Ben bang dat als je even concentratie verliest alles weer verder gaat. Zullen zien smile. In die film

Wel orginele quest =]

back to top
Miss Und@ztood
LD4all lid
LD4all lid
Miss Und@ztood heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 13-4-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 13 Feb, 2009  Reageer met quote

Ik heb mezelf verbaast vanacht! Na even geen dromen onthouden te hebben heb ik me gisterenavond erg gefokust op dromen onthouden voor ik ging slapen en opeens was ik Lucide!! 8D

Ik liep door drie gangen met mannen maar had schrik voor die mensen. In de tweede gang zat de presentator van Dieren in Nesten. Toen begon er al ergens een belletje te rinkelen.
In de derde gang zat iemand met een apenmasker dat Eline die dag in Real Life mee naar school had genomen. Toen wist ik dat het een droom was.
Ik besloot het op Pipers manier vanin Charmed te doen en maakte een beweging met mijn handen terwijl dacht aan de tijd de stilstond. En toen stond alles stil, maar iedere keer als ik me omdraaide bewoog alles terug. Dus ik deed het opnieuw met hetzelfde resultaat. Echt alles stond stil net zoals in Charmed. Erg raar...
De derde keer riep ik heel luid `STOP STA STIL`Maar toen kwam ik terug in een niet lucide droom terecht.

Ik werd wakker met zo`n goed gevoel dat ik dit meteen wou posten en niet wou wachten tot deze avond. Ik heb mezelf verbaast!

EDIT: @Hieronder: Bedankt voor de reactie. smile

Laatst aangepast door Miss Und@ztood op Vr 13 Feb, 2009, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Qu
Founder
LD4all lid
44
Chat Mods
Researchers
LDs:

gefeliciteerd Miss Und@ztood! applaus geweldige droom ook, en gave resultaten :D

back to top
VinniNaru
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 17-3-2009
LDs:

lol, lijkt me leuk om dat te proberen. Ik wou dat ik dat in RL kon!

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Chat Mods
Laatst gezien: 17-8-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 16 Feb, 2009  Reageer met quote

Inspiratie voor vanavond ansie

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Researchers
Laatst gezien: 25-10-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 18 Feb, 2009  Reageer met quote

Hahaaaaaah zo wil ik het ook uitproberen, zoals Piper van uit Charmed!
LOL :D
Geweldig!

back to top
the1
LD4all lid
LD4all lid
25
Laatst gezien: 2-3-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 21 Feb, 2009  Reageer met quote

Goede motivatie, zo'n quest. Ga er meteen mee bezig

back to top
Laatst gezien: 6-5-2010
LDs:

stop de tijd
BerichtGeplaatst: Ma 23 Feb, 2009  Reageer met quote

Ik droom.

Ik zit op een verlaten strand te kijken naar de zee. Rondom mij is niemand. Ik luister naar de golven en de wind.
Plots verandert het decor en er verschijnt een dolfijn in het water. Hij zwemt naar me toe en maakt salto’s in het ondiepe water. Ik haal mijn camera boven en wil de dolfijn fotograferen terwijl hij in de lucht springt, maar als ik op mijn scherm kijk, zie ik alleen meeuwen. Nochtans is er in de wijde omgeving geen meeuw te bespeuren. Ik probeer opnieuw om de dolfijn te fotograferen. Alweer met hetzelfde resultaat: tientallen meeuwenvleugels op de foto en geen dolfijn.

Op dat moment raak ik zo geïrriteerd door de meeuwen (die er eigenlijk helemaal niet zijn) dat besef ik dat ik droom en spontaan lucide word. De dolfijn maakt opnieuw een salto en op het mooiste moment, als de dolfijn hoog in de lucht hangt, bevries ik het beeld. Ik neem mijn foto en zie nu zowel op mijn camerascherm als voor mij het stilstaande beeld van de dolfijn in de lucht. Mijn foto is prachtig gelukt en het beeld kan weer bewegen. De zee wordt opnieuw actief en mijn blik volgt de golven die breken en schuimend naar mij toe vloeien. Uit het water verschijnt een zandkleurig spinnetje dat naar het strand vlucht. De dolfijn hangt vreemd genoeg nog steeds stil boven het water als ik wakker word.

Ik heb mijn luciditeit gebruikt om de tijd te stoppen en het beeld te bevriezen voor mijn foto, dus ik denk dat de quest gelukt is smile

Amaryllis

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
44
Chat Mods
Researchers
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 24 Feb, 2009  Reageer met quote

zeker weten! Goed gedaan smile mooie droom ook met die dolfijn colgate

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
44
Chat Mods
Researchers
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 28 Feb, 2009  Reageer met quote

Gefeliciteerd
miss Und@ztood
Amaryllis

met het verdienen van je vleugels met het behalen van deze Quest cheer

Alle anderen die het geprobeerd hebben, goed gedaan! En volgende Quest beter wink

deze Quest is nu officieel voorbij, dat betekent dat je er geen vleugels meer mee kunt verdienen.

Veel succes iedereen met de volgende Quest!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 2Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.