EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

LD4all Quest 23: Ontmoet buitenaards leven!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 2Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Auteur  Bericht 
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Researchers
Laatst gezien: 25-10-2017
LDs:

LD4all Quest 23: Ontmoet buitenaards leven!
BerichtGeplaatst: Za 03 Okt, 2009  Reageer met quote

LD4all Quest 23: Ontmoet een buitenaards wezen!
Auteur: pasQuale & Basilus - overgenomen van het Franstalige forum
vertaald door: Amaryllis

Elke maand, op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.

Kilk hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

Ontmoet een buitenaards wezen!

Voorstel van Inis, lid van de Franstalige LD4all

Deze Quest wordt momenteel ook op het Franstalige forum uitgevoerd grin PasQuale vond het een cool idee, dus vroeg ze Basilus of ze de Quest ook hier mocht gebruiken. Deze maand zal héél LD4all dus contact proberen maken met buitenaardse wezens!alien universe Deze opdracht is vrij rechtuit – in je volgende lucide droom, ontmoet een buitenaards wezen! (of meerdere). Dus, zal jouw buitenaardse wezen er uitzien als in de film, of zal het iets compleet anders zijn dan je je ooit kon inbeelden?

Hoe en waar je het buitenaardse wezen ontmoet, mag je volledig zelf kiezen – misschien ontmoet je hem op Aarde (“breng me naar je leider!”), of op hun thuisplaneet, of in een ander universum… het maakt niet uit!

Onthoud dat je in een LD op elke mogelijke manier kan communiceren die je je maar kan bedenken, via telepathie, een ‘babel fish’ (lees HGTG), een Startrek-achtige universele vertaalmachine, of droommagie enzovoort. Veel succes!
Wat je moet doen om deze Quest te behalen en je vleugels te verdienen:

• Eens je lucide bent, ontmoet een buitenaards wezen. Er gewoon eentje ontmoeten (“ontmoeten en begroeten”) is genoeg om je vleugels te verdienen.

• (optioneel) Vraag hen om je te tonen waar ze vandaan komen

• (optioneel) Voer een goed gesprek met hen over eender welk onderwerp je wil
  • Post je droom in dit topic (een link naar je DJ is toegestaan maar je moet in dit topic vermelden dat je geslaagd bent)

Wees alsjeblief duidelijk over het feit of je denk dat je de Quest behaald hebt of als je nog eens wil proberen – pasQuale zal je alleen je vleugels geven als je zelf het gevoel hebt dat je de Quest behaald hebt, de vleugel zijn een beloning voor jezelf.

Iedereen die zijn vleugels verdiend heeft, zal ze aan het einde van deze Quest krijgen van pasQuale. Wees dus alsjeblieft geduldig. Enkele suggesties voor hoe je een buitenaards wezen moet vinden

(deze suggesties zijn enkel bedoeld als inspiratie, doe wat je het meest geschikt lijkt))
  • Reis door een sterrenpoort
  • Beeld je in dat er plots een buitenaards wezen achter je staat. En draai je om.
  • Beveel de droom luidop: breng me een buitenaards wezen!
  • Gebruik een methode uit eender welke sciencefiction film die je je kan bedenken
  • Stap in een lift en druk op een knopje: ‘buitenaards leven”
  • Stap in een raket en vlieg door de ruimte op zoek naar buitenaards leven
  • Laat je ontvoeren door een ruimteschip
Voorbereidingen/incubatie Voor je naar bed gaat of terwijl je een LD techniek uitvoert (WILD/WBTB/MILD, etc): (WILD/WBTB/MILD, etc):
  • Focus je gedachten op de Quest
  • Denk na over hoe je het buitenaardse wezen wil ontmoeten
  • Denk na over hoe “jouw” buitenaardse wezen er uit zal zien
  • Neem jezelf voor om een heldere herinnering te hebben aan de droom als je wakker wordt.
Post je resultaten, of je nu het gevoel hebt dat je geslaagd bent of niet, in dit topic.smile Veel plezier en succes!droom

back to top
Laatst gezien: 6-5-2010
LDs:

hihi, thanks Drya wink de lay-out klopt wel niet helemaal (ik ben daar niet zo goed in) grin maar nu hebben we hier tenminste ook onze Quest! smile

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
44
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 15-11-2017
LDs:

geweldig, bedankt Amaryllis! :D

back to top
LDs:

graag gedaan smile

back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
wessells heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Researchers
Laatst gezien: 28-10-2016
LDs: 100+

BerichtGeplaatst: Zo 04 Okt, 2009  Reageer met quote

Coole questp

back to top
doublet
100% me
LD4all lid
doublet heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Researchers
Laatst gezien: 24-10-2010
LDs: stuk of 5

BerichtGeplaatst: Ma 05 Okt, 2009  Reageer met quote

Het is me gelukt!!
In mijn eerste echte lucide droom nog wel!
Hier onderaan

back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
wessells heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Researchers
Laatst gezien: 28-10-2016
LDs: 100+

superrrrcool

back to top
doublet
100% me
LD4all lid
22
Researchers

tounge2
Wessels de spammer, hoeveel posts je ook hebt, HET MAAKT NIETS UIT tounge2

back to top
Myane
What a Shamble
LD4all lid
Myane heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Laatst gezien: 26-6-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 07 Okt, 2009  Reageer met quote

Alhoewel ik niet weet of 'ie echt telt, post ik toch maar een link naar m'n net aangemaakte droomdagboek hier omdat ik het grappig vond dat ik in m'n droom me de Quest herinnerde. ^^
Ik weet alleen niet goed of ik wel echt lucide was.

back to top
MrV
LD4all lid
LD4all lid
24
Laatst gezien: 4-11-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 13 Okt, 2009  Reageer met quote

Dope :D

Als ik het lucide dromen zelf nou een beetje onder de knie heb doe ik zeker mee met die quests, leuk initiatief!

back to top
Myane
What a Shamble
LD4all lid
Myane heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Laatst gezien: 26-6-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 13 Okt, 2009  Reageer met quote

Oh, maar ik heb het nog helemaal niet onder de knie, en probeer toch mee te doen met de Quests (van vorige maanden nu). Het motiveert mij juist om een beter beeld te hebben wat ik tijdens een lucide droom wil doen, en daardoor heb ik minder vaak dat ik wel weet dat ik droom, en dat ik van alles kan, maar dat ik niet weet wat ik eigenlijk moet gaan doen nu.

back to top
Daniel (Artd)
LD4all lid
LD4all lid
Daniel (Artd) heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Laatst gezien: 1-11-2010
LDs: veel

BerichtGeplaatst: Do 22 Okt, 2009  Reageer met quote

[edit] ik vind achteraf gezien dat het niet gelukt is omdat ik de aliens niet direct gezien heb

Hoi allemaal, ik denk dat het me gelukt is, hieronder mijn droom:

Fake-Awakening aliens

Voor ik lucide werd was ik in mijn droom met de familie een dagje uit. Ik was net thuis gekomen en zag op de keukenklok ( die er al 7 jaar niet meer hangt ) dat het al halfvijf was. Dat maakte me erg sad omdat dat betekende dat ik niet genoeg tijd meer had om te leren voor de tentamen die ik IRL morgen heb en hem zou verknallen. Ik was er kapot van en doordat ik zulke emoties ervaarde deed ik een RC en hoopte dat het slechts een droom zou zijn. (ik ervaar alleen zulke emoties voor relatief onbelangrijke zaken als ik droom) En dat was het ook tounge1. ( mijn RC was een tekst dat op de vaatwasser gekliedert staat een paar keer te bekijken ). Helemaal blij dat ik lucide was liep ik wat rond en werd binnen een korte tijd wakker. Ik baalde dat ik wakker was geworden en vond het stom van mezelf dat ik de quest niet uitgevoerd had. Plots bedacht ik me dat ik in eerdere LD 's FA 's had gehad, dus ik deed bij de vaatwasser weer dezelde test. Ik keek naar de tekst, keek weg, keek terug maar dezelfde tekst stond ernog. Jammer, maar het viel me wel op dat ondanks het dezelfde tekst was dat het niet meer zo duidelijk geschreven was, de eerste keer stond het er nog duidelijk maar bij de tweede keer moest je weten wat er stond om het te kunnen ontcijferen. Dus ik deed de tekst opnieuw, en ja hoor dezelfde tekst met weer een andere lettertype ( letters in de vorm van getekende flatgebouwen ), ik was nog steeds aan het dromen. Ik besloot gehaast maar de quest uit te voeren, ik wilde de alien eigenlijk niet onmoeten want dat leek me maar eng. Ik stelde me voor dat als ik door de deur de gang in zou lopen dat daar de alien zou wachten, ik liep naar de gang en merke een beetje opgelucht dat de alien daar niet was. Ik liep daarna de tuin in en keek omhoog, ik zag de sterren, de maan, en een andere lichtbron. Dat zouden de aliens wel zijn dacht ik in mezelf, en ja hoor zodra het dichter bij kwam zag ik dat het een ufo was ( een hele lompe groene ). De ufo vloog over me heen deed zijn grote straal/lamp aan als wijze van begroeting ( denk ik ) en vloog de sterrenhemel in, het licht werd kleiner en na een paar seconden was het niet meer te onderscheiden van het licht van de sterren. Quest voltooid dacht ik bijmezelf.
Ik vloog terug naar huis en deed nog wat observaties over mijn droomwereld voor ik mezelf wakker maakte.

Laatst aangepast door Daniel (Artd) op Wo 28 Okt, 2009, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 25 Okt, 2009  Reageer met quote

enkele dagen geleden de Quest behaald ^^ (dat was ik hier blijkbaar nog vergeten zeggen)
Drya én een alien in één LD, dat kan tellen!

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Researchers
Laatst gezien: 25-10-2017
LDs:

Wat heb ik daar nu mee te maken! Ik ben geen Alien!

back to top
doublet
100% me
LD4all lid
22
Researchers

Zei de vermomde alien

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 2Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.