EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Droombetekenis: Aanrijding??

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Miss Und@ztood
LD4all lid
LD4all lid
Miss Und@ztood heeft een LD4all Quest gehaald!
20
Laatst gezien: 13-4-2010
LDs:

Droombetekenis: Aanrijding??
BerichtGeplaatst: Di 13 Apr, 2010  Reageer met quote

Ik heb al een paar keer dezelfde droom gehad. De laatste tijd droom ik die niet meer, maar ik wil eigenlijk wel weten wat de betekenis is, omdat die droom me erg bijblijft. Kan iemand me soms helpen?
Dank je! :D

Aan de overkant van de straat waar ik woon staan kegeltjes. ( Je weet wel, als er werkzaamheden zijn op straat. Zo'n oranje/witte kegeltjes )
Ik weet niet of ik onmiddelijk al kruip of eerst stap, maar volgens mij ben ik gevallen, en ik moet naar de overkant van het straat kruipen. Voorbij de kegeltjes want anders word ik overreden door een auto!
Ik kruip in slow-motion en het is heel moeilijk om aan de overkant te raken. Ik ben nooit snel genoeg en telkens word ik wakker net voordat een auto over mij gaat rijden. Ik wordt , denk ik, dus overreden..

Alvast bedankt! xx

back to top
Silox`
Hopeloze Dromer
LD4all lid
21
Laatst gezien: 28-4-2013
LDs: 2

BerichtGeplaatst: Di 13 Apr, 2010  Reageer met quote

Hey,

Eerstvooral vind ik dat het moeilijk is om een betekenis te geven aan dromen van anderen; omdat die meestal persoonlijk zijn. Maar ik zal toch even proberen.

Nu, het traag bewegen (waarschijnlijk in combinatie met het kruipen) is een klassiek nachtmerriegevoel: je wilt naar iets of je wilt net weg van iets, maar je kan niet, je wordt ernaar toe gezogen of het lijkt alsof de lucht wel in confituur is veranderd waar je bijna niet door kan lopen, dus desnoods kruip je maar.

Dromen zijn voornamelijk een verwerkingsproces, het kan dus zijn dat je vroeger ooit eens schrik hebt opgedaan voor een auto en dat dat nog steeds in je onderbewuste rondspookt. Het kan ook zijn dat het nog niet persé gebeurd is, maar dat het een angst is die op deze wijze tot uiting komt.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.