EN | NL | FR

HELP!!!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
kimmy90
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 7-8-2011
LDs:

HELP!!!
BerichtGeplaatst: Zo 07 Aug, 2011  Reageer met quote

Hallo allemaal..
ik ben kim en heb een probleem....

wanneer ik net uit een diepe slaap ben en weer weg begin te dommelen gebeurt er iets raars.. waneer ik mijn ogen dicht doe lijkt het of er iets op me af komt dat mij bang maakt (net als vroeger dat als je als klein kind bang voor een slang of ander beest was dat het zo op je af kwam) maar nu zonder beeld en als ik me ogen optijd opendoe is het weg maar als ik het toe laat
krijg ik (van moeheid zo voelt het) mijn ogen niet open het voelt heel zwaar ook kan ik mij niet bewegen en het liefste schreeuw ik om hulp...
ik hoor dan heel hard gesuis en stemme die ik niet herken..
ik dacht dat het over was omdat het al een tijdje niet was gebeurt maar nu het weer heel vaak voorkomt is er iets bij gekomen ... het lijkt of ik het zelf kan oproepen... als ik er namelijk aan denk... dan gebeurt het ook en eerst was dat allen als ik alleen was nu gebeurt het zelfs als mijn vriend naast mij ligt of als ik een dutje op de bank doe en mijn vriend gewoon tv kijkt. maar de stemmen zijn er alleen als ik alleen ben en ik kan niet verstaan wat er gezegd
word het is allemaal heeeel vaag en ik ben er super bang voor en weet niet wat het is of hoe ik er van af kom kan iemand mij helpen????
goetjes kim de nieuwkomer..

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
31
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

Ik weet niet wat het is, maar ik weet wel dat je niet bang hoeft te zijn want het zit allemaal in je hoofd en dat doet je dus niks. wink5
Misschien ben je veel gestresst ofzo...

back to top
BeRightBack
(Brb123)
LD4all lid
39
Laatst gezien: 5-6-2012
LDs: 73

Hoi Kim, niks om bang voor te zijn en 't is ook vrij veel voorkomend ook:

Lees dit maar eens door:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnagogia
http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis

Als je eenmaal weet wat het is en de angst overwint dan kun je het zelfs uitstekend gebruiken als middel om lucide te dromen.

back to top
kimmy90
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 7-8-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 08 Aug, 2011  Reageer met quote

okeej bedankt BeRightBack ik zal de links gaan bekijken....

en neej Kyata dat is het niet ik ben niet gestresst en maak me nergens druk over ofzo.. (behalve waneer dit gebeurt dan wink ) maar bedankt voor je reactie
groetjes kim

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: