EN | NL | FR

weer beginnen met Lucide Dromen.

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Lillyth
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 9-5-2013
LDs: about 15

weer beginnen met Lucide Dromen.
BerichtGeplaatst: Di 21 Feb, 2012  Reageer met quote

Hey iedereen,

Het is alweer een tijd geleden sinds ik hier gepost heb: 9 maanden om precies te zijn! Ik was toen een hele actieve lucide dromer. Ik was er elke dag mee bezig en droomde af en toe lucide. Maar om de een of andere reden (ik weet zelf niet eens welke) ben ik gestopt. Ik schreef niet meer in mijn DJ en stopte met reality checks. Nu, 9 maanden later, wil ik graag weer beginnen met een frisse start. Zal het lucide dromen nu makkelijker en sneller gaan omdat ik in het verleden al ervaring heb opgedaan? Hebben jullie nog tips voor mij? Heeft een van jullie misschien ook zo'n lange pauze gehad, en hoe is het toen bij jou gegaan? Heel erg bedankt voor de reacties! ^^

love, Lillyth.

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Wo 22 Feb, 2012  Reageer met quote

Ik denk dat het inderdaad beter gaat. Wat ik overal lees (en wat ik zelf ook had) was dat je in het eerste begin zo blij bent dat je eindelijk lucide bent dat je wakker wordt. Je hebt al ervaring, dus ik denk dat als je lucide bent dat je je dan wat beter kan inhouden wink5

Verder heb ik nooit een échte pauze gehad, alleen soms van die weekjes dat ik er niet zoveel aan doe, maar dan droom ik nog wel lucide, dus ik kan je daar verder niet mee helpen.

Pak gewoon het RC's doen weer op en ga je dromen weer opschrijven, ik denk dat je dan binnen de kortste keren weer lucide droomt smile

Veel succes!

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Wo 22 Feb, 2012  Reageer met quote

Ik heb niet echt iets inhoudelijks te melden of zo, maar veel succes. ^^

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Chat Mods
Laatst gezien: 30-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 04 Mrt, 2012  Reageer met quote

Hallo Lillyth,

Ik denk dat het snel weer goed gaat. Ik merk ook dat wanneer in mijn dromendagboek goed bij houdt, ik meer lucide dromen krijg. Begin dus daar weer mee smile

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: