Vraag over techniek bij het in slaap vallen
 |
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
|
LDs: 8 Gehad
| | |
|
| Vraag over techniek bij het in slaap vallen |
Geplaatst: Vr 15 Jun, 2012 |
|
|
Hallo, Ik heb een vraag; Bestaat er een methode waardoor als je wakker word en nog half slaapt, en je probeert weer te slapen dat je dan in een LD Komt?
Dit is mij vanacht 4 x overkomen ;D
Maar ik wil het graag zeker weten.
Bedankt!
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
18 |
LDs: al aardig wat
| | |
|
|
|
|
of hier echt een methode voor is weet ik niet, maar dit is mij ook vaak overkomen. ik denk dat je het het beste kan zien als een soort hele lichte WBTB??? je bent tenslotte even wakker en denkt misschien heel even over lucide dromen na. als je dan weer in slaap valt kom je bijna direct in REM slaap waardoor je sneller lucide wordt. in ieder geval ben ik ook vaak zo lucide geworden.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
|
|
|
| menno215 schreef: |
|
of hier echt een methode voor is weet ik niet, maar dit is mij ook vaak overkomen. ik denk dat je het het beste kan zien als een soort hele lichte WBTB??? je bent tenslotte even wakker en denkt misschien heel even over lucide dromen na. als je dan weer in slaap valt kom je bijna direct in REM slaap waardoor je sneller lucide wordt. in ieder geval ben ik ook vaak zo lucide geworden. |
Precies wat jij beschrijft, Is bij mij vanacht 4 x overkomen!, Alleen toen ik lucide werd moest alles 'Laden' Ik zag alleen het landschap, daarna de DC'S En daarna begon de droom pas,heb jij dat ook? Bedankt voor het reageren!
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
23
|
LDs: 414
|
|
|
|
Wat je zonet beschreef is WILD geloof ik, hierbij komt de droom als het ware op je af en als je tijdens de overgang van beeld naar 'in de droom zitten' bewust blijft, heb je een LD.
<mod>
Ik heb ook eventjes de titel aangepast, zo is het overzichtelijker en ook makkelijker terug te vinden voor anderen. </mod>
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
|
Geplaatst: Za 16 Jun, 2012 |
|
|
Bedankt voor de reactie, Ik heb zitten googlen op DEILD en Ja die techniek heb ik 4 keer eer gister nacht gedaan!, Erg bedankt dit is nu mijn standaart methode.
Het lukt erg gemakkelijk om voor mij nu lucide te worden!
Nogmaals bedankt.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |
Tijden zijn in GMT + 2 uur