EN | NL | FR

Wakker worden van een RC

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Amyrlin
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 19-11-2012
LDs: 4

Wakker worden van een RC
BerichtGeplaatst: Zo 19 Aug, 2012  Reageer met quote

Hallo, ik heb al een aantal LD's gehad maar ik werd wakker zodra ik naar mijn handen keek... Ik heb vanmiddag mijn eerste echte maar korte LD gehad waar ik ook kon vliegen (ging mij heel makkelijk af tounge2) maar nadat ik wakker werd ging ik dus weer verder slapen en mijn droom ging verder. Ik was lucide en probeerde naar mijn handen te kijken om te zien hoe ik deze keer erop zou reageren. Dit deed ik en zag alles heel onscherp en dubbel hierna. Ik kreeg zelfs een glimp door dat ik de gordijnen van mijn slaapkamer zag dus ik had mijn ogen even open en deed ze weer dicht. hierna werd de droom heel even scherper en werd hierna toch weer wakker. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Wakker worden van een RC?

back to top
Gerben
Ach ja.
LD4all lid
33
Laatst gezien: 9-10-2016
LDs: 22397,2 1/3

Jep! Maar ik heb nog niet echt een volwaardige LD gehad. Ben de laatste tijd wel met veel regelmaat RC's aan het doen en dit heeft al enkele malen tot lucide momenten geleid! Maar ik werd na elke keer na een paar seconden al wakker. Voor mij alsnog wel erg tof, want heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt. Maar denk dat ik juist daardoor meteen wakker word. Alsof mijn hersens een soort beveiliging in hebben gesteld die zegt van 'Oh, hij wordt zich bewust van de droom! Snel, wakker worden!'

back to top
Amyrlin
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 19-11-2012
LDs: 4

ja precies... ik heb vanmiddag voor het eerst dan een succesvolle WILD uitgevoerd dus dan ben je vanaf het begin al lucide... dus RC's zijn dan onnodig wink5

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: