EN | NL | FR

Een vraagje

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
lowietje
Nieuw lid
Nieuw lid
24
Laatst gezien: 24-1-2013
LDs: 0

Een vraagje
BerichtGeplaatst: Zo 20 Jan, 2013  Reageer met quote

Hallo, ik zou me even voorstellen, mijn naam is Jesse, ik ben 17 jaar oud, en ik ben al een tijd bezig met LD. Ik ben er achter gekomen wat LD was toen ik ongeveer 16 was, ik heb toen RC geprobeerd en ik ben toen ook begonnen met het opschrijven van mijn dromen, maar ik had toen die tijd totaal geen discipline, en nu heb ik echt besloten om het niet op te geven, en ik hoop het eerste half jaar mijn eerste lucide droom te krijgen. smile
Maar nu even een vraagje, ik heb laatst een filmpje beluisterd op YouTube http://http://www.youtube.com/watch?v=lTAwdgf1nZE, en hierbij gebeurde iets raars.
Toen ik het ongeveer 20 minuutjes aan het luisteren was met mijn ogen dicht klaar om te slapen, werd mijn zicht achter mijn oogleden in één keer wit leek het wel, en hoorde ik een soort van "bass" in mijn oren, en het leek alsof ik bewust begon te dromen. Terwijl dit allemaal gebeurde werd mijn hartslag ook sneller en kreeg ik een beetje een adrenaline-rush. Ik vond dit gevoel niet echt prettig, en ik zette de audio uit, en ik ging gewoon normaal verder slapen, maar als dit daadwerkelijk het begin is van het in slaap vallen terwijl ik het bewust meemaak, dan ga ik dit vanavond weer proberen, dit zou dus vast wel de WILD-techniek zijn.

Hebben meer mensen dit meegemaakt, en kan iemand mij uitleggen wat dit is?
Alvast bedankt! Groetjes Jesse. ^^

back to top
RiFuXe
Nieuw lid
Nieuw lid
30
Laatst gezien: 17-3-2013
LDs: =)

BerichtGeplaatst: Zo 20 Jan, 2013  Reageer met quote

Hmm, deze techniek heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd, ook eens proberen! Zal laten weten hoe het geweest is. Antwoorden op ne vraag heb ik dus wel niet, maar bedankt voor de video.

back to top
Awesome
Semi-Dreamer
LD4all lid
24
Laatst gezien: 25-2-2013
LDs: 6

BerichtGeplaatst: Do 31 Jan, 2013  Reageer met quote

Dit is inderdaad een verschijnsel van iets wat te maken heeft met WILD. Waarschijnlijk was je langzaam in slaap aan het vallen. Met WILD begin je na een tijdje dingen voor je oogleden te zien die zich langzaam tot een droom vormen als je het lang genoeg volhoudt en de bass waar je het over had is ook veelvoorkomend bij WILD.

Het is een gevoel waar je aan moet wennen en waar je je overheen moet zetten. Het is mij ook nog niet gelukt, maar ik ben er wel eens heel dichtbij geweest, dus ik weet hoe de adrenaline-rush voelt. Het is een moeilijke techniek, dus laat je niet ontmoedigen als het niet lukt. Maar je bent dus wel in de goede richting!

Succes!

back to top
bouwboy
Nieuw lid
Nieuw lid
21
Laatst gezien: 18-2-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 18 Feb, 2013  Reageer met quote

succes

back to top
Berichten van afgelopen: