EN | NL | FR

Rare droom

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Moody
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 1-1-2014
LDs:

Rare droom
BerichtGeplaatst: Do 19 Dec, 2013  Reageer met quote

Hey,

Ik had laatste nacht een soort van LD, want volgens mij droomde ik dat ik een lucide droom had (??) ik had geen controle en volgens mij ook niet een echte realisatie dat ik droomde, de droom was wel erg levendig maar volledig niet in controle en ook niet heel erg helder dat ik denk dat het een LD was. Weet iemand hoe dit komt?

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58
Laatst gezien: 18-10-2019
LDs: 410

BerichtGeplaatst: Vr 20 Dec, 2013  Reageer met quote

Welkom Moody,

Je bent net begonnen. Het kan een FLD geweest zijn of misschien zat je tegen een lucide droom aan. Oefening baart kunst. Er komt een moment dat je bewust bent dat je droomt en je dingen gaat doen die in het echt leven niet kunnen zoals zweven of vliegen en dat je zeker weet dat je lucide bent. In het begin kunnen het flarden zijn, heel korte momenten.

back to top
Moody
Nieuw lid
Nieuw lid
LDs:

Eigenlijk ben ik van community overgestapt, want die andere liep een beetje leeg. Maar ik heb nooit echt heel lucide gehad, het was halfjes en handen wrijven, ronddraaien hielp niet (viel ik om) en schreeuwen om helderheid deed weinig. Verder waren het wel korte dromen ja.

back to top
Lore1998
My dream, my world
LD4all lid
21
Laatst gezien: 28-12-2014
LDs: 50+

Ik denk niet dat het een LD was omdat je je niet echt realiseerde dat je droomde, maar je zit zeker op de goede weg! Blijf gewoon veel reality checks doen en schrijf je dromen op smile

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58
Laatst gezien: 18-10-2019
LDs: 410

BerichtGeplaatst: Zo 22 Dec, 2013  Reageer met quote

Je kan ook de SSILD techniek gebruiken. Chinese zelfhypnose techniek. Zie begin van mijn dromendagboek. Of jezelf in slaap tellen met Ik zal lucide gaan dromen of Ben ik aan het dromen? Na een WBTB. Probeer het eens.

back to top
Moody
Nieuw lid
Nieuw lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 23 Dec, 2013  Reageer met quote

Ik zal de SSILD eens proberen, ik ben zelf niet zon fan van de WBTB methode want ik kom heel moeilijk uit bed en val daarna nog eens tergend moeilijk in slaap... maar ik zal het dan nog eens een kans geven in de kerstvakantie.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: