EN | NL | FR

rare droom

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
meredith
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 16-6-2014
LDs:

rare droom
BerichtGeplaatst: Vr 17 Jan, 2014  Reageer met quote

In augustus is het me gelukt om heel vaak lucide te worden en daarna ben ik het een beetje verleerd dus begin ik weer opnieuw. Maar een lucide droom blijft me een beetje achter volgen:
Samen met febin loop ik door de straat. Ik weet niet waarom maar opeens besef ik dat ik droom. Dus gingen we samen (met een ander meisje die ik niet ken) naar hoghwarts. ( ik ben een echte potterhead.) Daar aan gekomen en daarvoor begon ik zonder reden de hele tijd tegen iedereen ik ben lucide te roepen. Toen we op hoghwarts waren zij ik ( geen idee waarom het kwam zomaar in me op.) Dat ze met de dood moest vechten. En opeens kwam er een man met een stok en een lange mantel en helemaal in het zwart gekleed naar ons toe. Biij het eerste stapje vloog de zwarte vogel die op zijn stok zat weg. Bij het tweede stapje ging de kap van de mantel af. Ik was in het begin best wel bamg voor hem maar hoe dichter bij hij was hoe vertrouwder hij voelde. Toen we recht tegen over elkaar stonden zij ik nog voor de laatste keer ik bem lucide ( tegen die.man) en toen werd mijn droom wazig. Toen mijn droom weer scherp was stonden we naast elkaar op het balkon van mijn kamer ik was nog steeds lucide maar ik besloot gewoon mijn standaard vraag te stellen. Bestaat harry potter echt en hoghwarts. Nee jongen ( echt heel raar die man noemde me de hele tijd jongen maar ik ben een meisje.) het is allemaal niet waar. Kijk. Hij pakte .e hand waar een soort van teken opstaat en waste het weg. Een heksekras teken die was je niet zomaar weg.( een wat voor teken?) De man had een best vriendelijke stem. Toen voelde ik dag he bijnat tijd om wakker te worden. Het laatste wat ik vroeg was of percy jackson wel echt was. Toen werd het wazig net als in teken film schreeuwde de man me nog na. Nee jongen het is allemaal niet. En toen werd ik wakker. Een paar maande later las ik iets over gidsen en il vroeg me af of die man een gids was. Dit was een andere droom dan die ik normaal heb als ik wakker word ik werd ook wakker met een raar gevoel. Herkent iemand dit?

back to top
meredith
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Sorry voor het grote blok tekst was ook een erg lange droom moet ik zeggen.

back to top
Dreamer123
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 16-1-2014
LDs: 3

hmm en wat als je de droom probeert te veranderen?

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58
Laatst gezien: 19-10-2019
LDs: 410

BerichtGeplaatst: Za 18 Jan, 2014  Reageer met quote

Je bent in je lucide droom met de dood gaan praten. Je mogelijke angst ervoor genegeerd, heel goed. Hij bleek mee te vallen. Dat gebeurt als je DC's vriendelijk benaderd ipv bang weg te rennen. Vaak geven ze onzinnige antwoorden maar soms ook waar je iets mee kan. Dat zou een gids kunnen zijn. Ben de mijne nog niet tegen gekomen.

back to top
meredith
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 19 Jan, 2014  Reageer met quote

Bedankt voor de reacties zou heel goed kunnen dat ik bang was voor de dood ( ik lees al die dingen over gidsen enz maar ik word er wek altijd een beetje bang van, maar ik ben te nieuwsgierig haha)

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: