EN | NL | FR

RC editing

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Pseudos
schijn bedriegt
LD4all lid
Pseudos heeft een LD4all Quest gehaald!
34
Researchers
Laatst gezien: 14-10-2019
LDs: genoeg

RC editing
BerichtGeplaatst: Ma 02 Sep, 2019  Reageer met quote

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de moeite heb genomen om hier naar te gaan zoeken op het forum. Gewoon direct een nieuwe topic wink5

Ik heb onbewust een eenvoudige methode bedacht. Voor mij werkt de RC van het kijken naar mijn handen echt super goed. Ik merkte alleen dat ik het eigenlijk te weinig toe pas in het wakende leven. Dus dacht ik: "wat als ik de RC's alsnog, met terugwerkende kracht, ga toepassen aan het eind van de dag?"

Als ik nu ga slapen dan doe ik eerst de ontspanningsoefening waarbij je alle lichaamsdelen af gaat. Dit doe ik om genoeg diepe slaap te krijgen. Daarna speel ik in gedachte de dag weer af. Terwijl ik dat doe scan ik naar momenten die eigenlijk best raar of bijzonder waren. Ik visualiseer dat ik op dat moment naar mijn handen kijk. Vaak heb ik na de oefeningen 6 RC momenten erin "ge-edit". En het lijkt goed te werken.

Ik durf er niet direct conclusies aan te verbinden, maar wellicht dat het voor anderen ook kan werken? Het zou leuk zijn om jullie ervaringen en gedachten hier te delen.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
47
Laatst gezien: 9-10-2019
LDs: 100+

BerichtGeplaatst: Ma 02 Sep, 2019  Reageer met quote

interessant om te proberen :D

back to top
PinkRose